Toon posts:

pc 2dehands verkopen hulp nodig.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al geruime tijd mijn pc te koop staan op verschillende site`s. Echter heb ik nog geen een reactie gehad. Heb ik mischien mijn advertentie verkeerd opgeschreven of is er op moment echt weinog vraag voor 2dehands pc`s.
*de advertentie*
Ik verkoop mijn pc. Dit zit er allemaal in.
Asrock K8Upgrade-1689
AMD Sempron 64 2600+
1Gb mem (2x512)
250gb Hitachi
7200rpm,8mb,ata133
Aopen 6600GT
Termaltake soprano
Zalman v7000 volledig coper.
2x 17 inch vlakke crt schermen van compaq.
Benq tobo + muis
Trust 2.1 Speaker Set SP-3600A.
Ik hoop dat er hier iemand is die dit systeem van mij wil kopen.
Als je iets anders wilt bieden dan kan dat natuurlijk ook.
Kan iemand mij helpen want ik moet er echt zo snel mogelijk vanaf wegens omstandigheden.
( ik weet niet of hij goed staat als hij verkeerd staad wilt u hem dan verplaatsen. En wilt u hem niet sluiten alstubliefd aangezien ik echt hlp nodig heb nu.)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Je zet er geen prijs bij.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
wat wil je nou: verkoophints of probeer je hem nu hier te plekke te verkopen, want dat is niet toegestaan ( er is daar een speciaal plaatsje voor (vraag en aanbod))

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Als je er meer voor wilt hebben dan 300 euro, kan je alvast stoppen denk ik.

Ik begrijp alleen even niet wat je met dit topic wil, want adverteren mag volgens de netiquette niet.

Edit:

In dit topic mag dat niet, hier wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Banshee op 10-11-2005 22:19 ]

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09-2025
Banshee schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:48:
Als je er meer voor wilt hebben dan 300 euro, kan je alvast stoppen denk ik.

Ik begrijp alleen even niet wat je met dit topic wil, want adverteren mag volgens de netiquette niet.
Ja hoor, niet meer dan 300 piek? Geloof je dat zelf. Er zit wel een 6600GT in, 2 17"jes,een gigje ram, 250 GB. En die processor is ook niet SUPERtraag ofzo. Dus minder dan driehonderd euro |:( 8)7 denk het niet. Niet dat ik het zelf zou kopen O-) maar denk dat je er wel 450 voor kan krijgen.

• Banshee
@ TS, post anders je hardware lijst eens hier: Het grote "is dit nog wat waard" topic - deel 26

En kijk dan naar de waarde die er voor gegeven wordt. Kan je zelf wel oordelen of er iets rammelt aan je vraagprijs, mocht je daaraan twijfelen.

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-02 16:49

DefLite

Why so serious?

post he zoals al gezegd is in V&A

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verpatstopics zijn niet toegestaan op GoT. Daar is V&A voor.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Banshee
Builder N00b schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:59:
[...]

Ja hoor, niet meer dan 300 piek? Geloof je dat zelf. Er zit wel een 6600GT in, 2 17"jes,een gigje ram, 250 GB. En die processor is ook niet SUPERtraag ofzo. Dus minder dan driehonderd euro |:( 8)7 denk het niet. Niet dat ik het zelf zou kopen O-) maar denk dat je er wel 450 voor kan krijgen.
Het gaat er ook niet om wat het in dit geval waard is, het gaat erom wat je ervoor krijgt.
Je zegt zelf al dat je het er niet voor gaat betalen, ondanks dat je de vraagprijs van 450 euro (wat je zelf als voorbeeld gaf) niet hoog vind.
Dat bedoel ik dus, vraagprijs is wat anders als wat er iemand er voor over heeft.

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Prijzen ervoor verschillen nogal VEEL!

Zo heb ik mn 2600+ (socket A) met niet veel boeiends erin voor 350 kunnen verkopen, wat je naar mijn mening ZEKER nog wel voor deze pc kan vragen :)

Ligt er ook aan wie de koper is, en hoe jouw verkoopkunsten zijn he :P

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Banshee schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:23:
[...]

Het gaat er ook niet om wat het in dit geval waard is, het gaat erom wat je ervoor krijgt.
Je zegt zelf al dat je het er niet voor gaat betalen, ondanks dat je de vraagprijs van 450 euro (wat je zelf als voorbeeld gaf) niet hoog vind.
Dat bedoel ik dus, vraagprijs als wat anders als wat er iemand er voor over heeft.
Nou, kijk eens goed rond op marktplaats, als een object nog redelijk populair is vang je soms nog meer voor dan de nieuwprijs (kijk bijvoorbeeld naar s939 procs...)... dus ik zou het een gokje wagen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjuh op 10-11-2005 22:27 ]

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:26

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

ik denk dat je veel meer kans maakt door op de wat minder wetende gebruikers te gokken, er dus een meer marketing dan technisch verkoopverhaal aan te hangen..

Zéér COMPETE en SNELLE pc met TWEE MONITOREN waardoor u heel veel beeldruimte heeft!
Ik kom hem gratis bij u thuis brengen en plaatsen en wanneer u wilt een kleine uitleg geven.

Oh en als je nu van je pc af moet omdat je het geld nodig hebt is het erg jammer, maar anders zou ik die 250Gb HD even vervangen door een 80-er ofzo die je nog hebt liggen en er een 512 reepje uittrekken. De zalman kan je er in laten zitten als je hem ook nog als stil wilt verkopen, maar persoonlijk zou ik die niet wegdoen maar voor een dom amd koelertje die je vast ook nog hebt liggen ruilen :) Veranderd namelijk heus niets aan de prij die je er voor krijgen kan... Oh en dit briefje dan natuurlijk niet op internet zetten, maar in de supermarkt hangen anders moet je ineens naar zierikzee gaan om de boel af te leveren :P

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Sowieso zitten niet veel mensen op een dualscreen setup te wachten. Verkoop 1 van de TFTtjes los zou ik zeggen, best kans dat je er veel meer voor krijgt dan bij dit systeem.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

MadMarky schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:42:
Sowieso zitten niet veel mensen op een dualscreen setup te wachten. Verkoop 1 van de TFTtjes los zou ik zeggen, best kans dat je er veel meer voor krijgt dan bij dit systeem.
ik lees volgens mij toch echt CRT

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Post het eens in dit topic...

Het grote "is dit nog wat waard" topic - deel 26

De prijs die daar uit komt, daar doe je nog wat bij naar eigen inzicht en dan wordt dat je vraagprijs. Foto erbij (advertenties met foto's zijn altijd aantrekkelijker), dump hem in V&A en wish yourself good luck. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bergen op 10-11-2005 22:52 ]

Verwijderd

hey

waar staat je advertentie zoal op ?

kan namelijk niks vinden

Verwijderd

ik heb wel intresse waar woon je ergens?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
Hier mag dus totaal niet gehandeld worden, dat doe je maar via PM?

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Misschien dat de budgetprocessor en moederbord mensen niet erg aantrekt.

Verder denk ik dat het systeem wel meer zal opbrengen als je het in losse onderdelen verkoopt.

- 100 Euro voor de videokaart
- 100 Euro voor de harde schijf
- 100 Euro voor het geheugen
etc

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Zoals hierboven al door een groot aantal mensen gezegd is is het niet de bedoeling dat je je verkoop via het forum, dat is in beginsel gewoon spam :)

Vraag en Aanbod is je vriend, en voor een goede waardebepaling kun je inderdaad in Het grote "is dit nog wat waard" topic - deel 26 langsfietsen. Succes :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.