Hoi!
Helaas leverde de search niet genoeg op, dus vandaar dat ik het hier vraag.
Ik ben bezig om de profiles.ini file van PCTV Remote zo te editten dat ik met mijn AB de computer uit kan zetten. Alleen ik krijg het niet voor elkaar om dit te doen m.b.v Shutdown.exe. Dit programma heeft namelijk een toevoeging nodig om de pc uit te schakelen (in mijn geval is dat -s)
Met de volgende regel opent hij "Shutdown.exe" probleemloos:
key47=EXEC D:\WINDOWS\SYSTEM32\Shutdown.exe
maar hoe voeg ik nu de -s toe? Dit:
key47=EXEC D:\WINDOWS\SYSTEM32\Shutdown.exe -s
werkt helaas niet
Wie weet dus welke regel ik moet gebruiken om dmv key47 mijn pc uit te zetten? Met een snelkoppeling is het overings al wel gelukt, maar een snelkoppeling kan je (volgens mij) niet extern openen.
Ik ben er nu al uren mee aan het klooien, maar ik weet echt niet hoe het moet. En nee, ik wil liever geen andere programma's gebruiken
Bedankt voor de tips in elk geval!
Helaas leverde de search niet genoeg op, dus vandaar dat ik het hier vraag.
Ik ben bezig om de profiles.ini file van PCTV Remote zo te editten dat ik met mijn AB de computer uit kan zetten. Alleen ik krijg het niet voor elkaar om dit te doen m.b.v Shutdown.exe. Dit programma heeft namelijk een toevoeging nodig om de pc uit te schakelen (in mijn geval is dat -s)
Met de volgende regel opent hij "Shutdown.exe" probleemloos:
key47=EXEC D:\WINDOWS\SYSTEM32\Shutdown.exe
maar hoe voeg ik nu de -s toe? Dit:
key47=EXEC D:\WINDOWS\SYSTEM32\Shutdown.exe -s
werkt helaas niet
Wie weet dus welke regel ik moet gebruiken om dmv key47 mijn pc uit te zetten? Met een snelkoppeling is het overings al wel gelukt, maar een snelkoppeling kan je (volgens mij) niet extern openen.
Ik ben er nu al uren mee aan het klooien, maar ik weet echt niet hoe het moet. En nee, ik wil liever geen andere programma's gebruiken
Bedankt voor de tips in elk geval!