Ik heb me overlaatst een Coolermaster Aerogate II aangeschaft. Na deze geinstalleerd te hebben bleek echter dat alle instellingen verloren gaan bij een herstart, of zelfs na het ontwaken uit slaapstand. Ik moet dus steeds zowel de fan snelheden als de temperatuurinstellingen (de default 65°C is me wat te hoog) aanpassen. Is dit normaal?
Verwijderd
Je moet hem ff resetten volgens mij, had dit ook en dat kwam omdat ik dingen had ingesteld tot nog niet alle fans waren aangesloten (hij knipperde nog rood)
Trouwens, nu onthoud hij het ook niet altijd hoor, soms draaien de fans op de snelheid waarmee ik de pc de vorige dag had afgesloten, maar soms draaien ze ook allemaal op 65% ofzo, kan ik ze weer lager zetten.
Trouwens, nu onthoud hij het ook niet altijd hoor, soms draaien de fans op de snelheid waarmee ik de pc de vorige dag had afgesloten, maar soms draaien ze ook allemaal op 65% ofzo, kan ik ze weer lager zetten.
Ok bedankt, ik zit momenteel nog met een 2pin cpu fan dus hij blijft nog wel effe rood knipperen tot men nieuwe aankomt.
Rood knipperen?? Ik heb ook een Aerogate II maar hem nog nooit rood zien knipperen.. Wel piepen..Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:05:
Ok bedankt, ik zit momenteel nog met een 2pin cpu fan dus hij blijft nog wel effe rood knipperen tot men nieuwe aankomt.
Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..
Verwijderd
Dan moet je een tempratuur sensor erachter in douwen en je rood knipperend licht is wegVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:05:
LOLVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:10:
[...]
Dan moet je een tempratuur sensor erachter in douwen en je rood knipperend licht is weg
Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..
Zonder RPM invoer op het cpu channel knippert hij. Alle sensoren zijn reeds aangesloten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:10:
[...]
Dan moet je een tempratuur sensor erachter in douwen en je rood knipperend licht is weg
Verwijderd
Ik heb ook een Aerogate II en die gaat piepen en rood knipperen als er 1 van de temp-aansluitingen uit is of als de cpu fan niet draait 
Ik heb zelf een keer de voorkant ervanaf gehaald en toen het metalen gedeetle donker blauw gespoten net als mijn kast. Ziet er best grappig uit
Ik heb zelf een keer de voorkant ervanaf gehaald en toen het metalen gedeetle donker blauw gespoten net als mijn kast. Ziet er best grappig uit
Pagina: 1