[Vista] XP boot niet door na installatie Vista*

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:59
Ik zit met een probleem... Ik heb zojuist 5231 versie van vista geinstalleerd, maar nu start mijn windows xp niet meer door. In safe mode komt ie zonder problemen en fixboot en fixmbr doen heeft ook geen nut.

Is het mogelijk om normaal te starten maar zonder die procesbalk (en met gegevens over waar hij is met opstarten?) -> /sos is die optie die ik zocht.

Resultaat: Hij blijft hangen nadat hij de processor gevonden heeft en het geheugen. Staat dan iets van

Microsoft Windows XP SP2 build 2600
1 Processor (960 MB geheugen)

Hebben meer mensen dit gehad dat xp niet meer start? Ben een beetje radeloos nu... Heb echt al vanalles geprobeerd, maar het lijkt erop alsof vista wat verandert heeft op de c-schijf waar xp staat en dat ie daarom niet start...

Mijn boot.ini is gewoon goed, zoals het een aantal keer in het grote VISTA-topic staat...

GoT-search kwam ik het niet tegen en op google kon ik ook niks vinden. Hopelijk dat mensen hier er iets over kunnen zeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door Paultje3181 op 10-11-2005 21:06 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt dus Vista op dezelfde harddisk geinstalleerd als je Windows? Ook in dezelfde directory enzo? :)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

je had het wel kunnen weten he.. het gaat vaak niet van het leien dakje.. en daarbij je had ook met VMware kunnen werken. Is wel wat werk om goed te krijgen, maar dan is het beter werken.
Het is even mosterd na de maaltijd ik weet het.. had je beter dat topic .. maar ook andere topics (ff googlen vista met vmware bv) kunnen lezen.
Je had wel het een en ander op verschillende partities gezet?

[ Voor 9% gewijzigd door henkleerssen op 11-11-2005 10:08 ]

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:59
jep en ook andere harddisk... Maar blijkbaar verandert vista toch iets aan de prim. master 1e partitie, wat niet in mbr of boot.ini zit...
Blijf het vage shit vinden...