explorer.exe toepassingsfout

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik krijg steeds dit bericht als ik sommige filmpjes wilt opstarten

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/htemur/Toepassingsfout.JPG

Kan iemand mij hierbij helpen...

Bedankt..

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Wat heb je zelf al opgezocht en/of geprobeert? Wat voor codec hebben de filmpjes? Heb je al in je eventlogs gekeken of daar iets bij staat? Laatste updates geïnstalleert? Wat voor OS gebruik je (aan de screenshot te zien Windows XP). Zou je wat meer info kunnen geven, want wij weten niet hoe jouw situatie in elkaar zit. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Sulo
the_shadow schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:32:
Wat heb je zelf al opgezocht en/of geprobeert? Wat voor codec hebben de filmpjes? Heb je al in je eventlogs gekeken of daar iets bij staat? Laatste updates geïnstalleert? Wat voor OS gebruik je (aan de screenshot te zien Windows XP). Zou je wat meer info kunnen geven, want wij weten niet hoe jouw situatie in elkaar zit. :)
Ik weet niet veel van computers af. Ik probeerde eigenschappen te bekijken.. maar zodra ik op het filmpje klik dan komt gelijk het explorer.exe toepassingsfout

Ik heb windows XP SP2 en ik heb een automatische updates dus altijd de nieuwste update.

Hoop hierbij genoeg informatie gegeven te hebben

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-03 21:37

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Als je een of andere codec pack hebt (bijv. k-lite) herinstalleer deze dan, dit kan helpen :)

Gromba.nl

• Sulo
Gromba schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:42:
Als je een of andere codec pack hebt (bijv. k-lite) herinstalleer deze dan, dit kan helpen :)
Ik zie nu dat ik divx ik heb geinstaleerd, dus daardoor deed het zo. Nu krijg ik die errors niet meer.

Maar nu kan ik ook mijn avi en divx bestanden niet meer afspelen.

Wat moet ik nu gebruiken, wat kan ik het beste gebruiken?

Verwijderd

Ik zou ffdshow gebruiken. Er is vandaag nog een nieuwe versie van uitgekomen: meuktracker: ffdshow 2005-11-09

Als je deze installeert, kan je in alle 'gewone' media players zo'n beetje elke media afspelen.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 01:25 ]

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Ik heb dezelfde fout gehad, die kwam doordat explorer een kleine preview laat zien als je het filmpje aanklikt.

Door de details niet te laten zien in explorer was er niets meer aan de hand.
Geen geweldige oplossing, maar beter dan niks :)

Jammer genoeg heb ik zelf ook nog steeds geen codec gevonden die dit probleem niet heeft, dus ik houd dit topic in de gaten.

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

sulo,

Dit is echt veel te mager voor een topic op GoT - ik ga je topic daarom ook sluiten.

Wij verwachten het volgende als je een topic start op GoT:
  • Kies een duidelijke en heldere topic titel uit die je probleem omschrijft. "explorer.exe toepassingsfout" zegt helemaal niets - een topic titel als: "[XP] Explorer toepassingsfout bij openen filmpje" zegt al heel wat meer. Let dan ook op dat wij in Windows Operating Systems dus verplicht stellen dat je het OS in je topic titel zet.
  • Geef altijd aan wat je zelf al geprobeerd hebt. "Ik weet niet veel van computers" is geen excuus op GoT - als je dat wel denkt, dan is GoT niet het forum waar je op thuishoort :) Vertel dus altijd even waar je zoal op gezocht hebt, en wat je zoal geprobeerd hebt om je antwoord te beantwoorden :)
  • Geef helder en duidelijk aan wat nu precies je probleem is. Schrijf (naast een plaatje) een foutboodschap ook even over, en geef genoeg randinformatie over (wat voor soort filmpjes gaat het bv. bij mis)
Omdat - zoals je nu ook ziet - jouw topic dus niet eens in de buurt komt van wat we van je verwachten sluit ik je topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.