Hoe kan ik zien of mijn t-bird 800 verbrand is, kun je dat aan de buitenkant zien of mag ik aannemen dat als m'n systeem niets meer doet hij dan gewoon kapot is
Verwijderd
Vaak zie je op het glanzende zwarte gedeelte dat een soort vlek, die dof is... maar het hoeft niet altijd...Op donderdag 18 januari 2001 12:22 schreef tineau het volgende:
Hoe kan ik zien of mijn t-bird 800 verbrand is, kun je dat aan de buitenkant zien of mag ik aannemen dat als m'n systeem niets meer doet hij dan gewoon kapot is
Je kan hem naar mij opsturen
!
dan vertel ik wel of ie verbrand is,
en dan recycle ik hem wel
Mail maar effe voor mijn adres: info@rorupc.nl
Waarom denk je dat je proc dood is? Het kan ook je voeding zijn (al branden er wat led'jes en draaien de ventilatoren)
Verwijderd
Heb ik ook gedaan hoor tineau, werkt perfect!!!Ruben_Pruim schreeef het volgende:
Je kan hem naar mij opsturen!
Jammer dat Ruben heeft geconstateerd dat mijn nieuwe AMD Thunderbird 1 GHz kapot was
Gelukkig was Ruben bereid om hem voor mij weg te doen
Klasse kerel hoor die Ruben
Ja, en als die niet kapot is zegt die ook dat die kapot is....
heeeeeee, je ziet wel veel meer hoor (quote nieuwjaars conf. '99 Youp van 't hek)Op donderdag 18 januari 2001 14:56 schreef Mastermind het volgende:
Ja, en als die niet kapot is zegt die ook dat die kapot is....
Nou ik denk dat die kapot is omdat hij tijdens de allereerste keer opstarten in't bios bleef hangen.
Ten tweede deed men duron600 het even later wel weer, ik vermoed dat de core net niet geraakt is door de heatsink, balen, 340piekjes weggegooid
Ten tweede deed men duron600 het even later wel weer, ik vermoed dat de core net niet geraakt is door de heatsink, balen, 340piekjes weggegooid
Ruben-> Nou weten we het wel.
Tineau-> Boot hij nog? Dan mag je aannemen dat het ding nog werkt.
Blijft ie hangen tijdens je POST, probeer een ergens een POST-tester te lenen, en kijk wat er aan de hand is.
In de regel geldt dat wanneer je proc overleden is, de rest niet start.
Tineau-> Boot hij nog? Dan mag je aannemen dat het ding nog werkt.
Blijft ie hangen tijdens je POST, probeer een ergens een POST-tester te lenen, en kijk wat er aan de hand is.
In de regel geldt dat wanneer je proc overleden is, de rest niet start.
Als ik de proc waarvan ik vermoed dat ie kapot is in mijn kastje stop gebeurt er niets! De voeding slaat niet aan en alles blijft donker, als ik mijn duron 600 erin stop doet alles het gewoon! (msi k7tpro)
Ik zie aan de core van de t-bird 800 niets bijzonders in vergelijking met de core van de duron 600 maar toch denk ik dat ie kapot is.
Ik zie aan de core van de t-bird 800 niets bijzonders in vergelijking met de core van de duron 600 maar toch denk ik dat ie kapot is.
Pagina: 1