Toon posts:

Opteron 164 s939 vs Intel P4 3.0 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Kan iemand deze amd-n00b vertellen wat sneller is, de opteron 164 of de p4 3.0, dit is voor een entry level server. Ik gebruik tot nu toe eigenlijk alleen maar p4 voor lichte servers, echter zijn de prijzen voor de opteron 164 socket 939 nu behoorlijk aantrekkelijk.

Thanks

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 19:00

Krizzie

Progressive Music \o/

Opteron zekerste weten...

Maar dit kun je makkelijk vinden met de search of google. :)

Geluidswolk

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
volgens mij is de opteron sneller,maar misschien moet je eerst eens zoeken op de frontpage of in google want er zijn vast HEEL veel reviews te vinden...

edit;iemand was mij 30 secs voor....

edit2: oh wacht je hebt je toestraks pas geregged,nou jah ik zou eerst even de forumregels lezen :>

[ Voor 34% gewijzigd door Hieronymus op 10-11-2005 19:01 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Als je nooit zelf op zoek gaat naar antwoorden ga je ook een amd-nOOb blijven. Er zijn zat reviews over prestaties van deze CPUs, ook vergeleken met elkaar. Verder zegt 'server' helemaal niets. Je hebt serveerapps die op een Commodore 64 nog goed draaien, andere waar je een cluster waar je U tegen zegt voor nodig hebt. Definieer je behoefte, dan kun je stukken beter zoeken naar een zinnig antwoord :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.