Mijn pc heeft sinds vandaag opeens 50% cpu gebruik altijd. Als ik wil kijken wat de boosdoener is (crtl+alt+del) gebeurt er niks. Al mijn toetsen op het toetsenbord doen het nog wel alleen reageert de pc dus niet meer op crtl alt del en is de cpu altijd 50% (speedfan) ik kwam hierachter doordat mijn standaard (inactief) functie van de pc als 44 graden is terwijl het normaal toch echt rond de 32/35 is. Plz help me!
Draai eens Hitman Pro. Misschien heb je last van spyware.
Heb je toevallig een Pentium4? Misschien is dit wel interessant om eens door te lezen, hoewel offtopic: PMG FAQ
Heb je toevallig een Pentium4? Misschien is dit wel interessant om eens door te lezen, hoewel offtopic: PMG FAQ
Nee, bij 50% belasting staat het juist wél aan, en wordt er maar één logische core gebruikt.Bolis schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:55:
hmm mss heb ik hyper dinges uit gezet brb!
[ Voor 39% gewijzigd door PD2JK op 10-11-2005 18:59 ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
Welk operating systeem? Probeer anders taskmgr.exe uit te voeren. Of rechter muisknop op de taakbalk en kies taskmanager.
of ctrl+shift+esc (geeft ook taskmgr terug)
Ik denk dat het tijd is voor een reinstal van windows.
Feliciteerd me jongens. Dit is de eerste keer in 1,5 jaar dat ik een worm in me pc heb
Met microstof antispyware is hij nu ana het zoeken en vind em. Hmmmm dat DC++ is toch een KUT sharing programma... Meteen een worm...
ennu tnx heBolis schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:03:
Feliciteerd me jongens. Dit is de eerste keer in 1,5 jaar dat ik een worm in me pc hebMet microstof antispyware is hij nu ana het zoeken en vind em. Hmmmm dat DC++ is toch een KUT sharing programma... Meteen een worm...
Klant: Meneer, de motor van mijn auto blijft de hele tijd 3000 toeren draaien, ook als ik geen gas geef.mad_max234 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:01:
Ik denk dat het tijd is voor een reinstal van windows.
Monteur: Ow, dan moeten we de motor waarschijnlijk vervangen.
dus.... zeker een kwik fit.
TS: Start even op in veilige modus of iets soortgelijks en draai dan even de bekende anti-virus/spy/hackware/toerental proggies
Moet sneller tiepen
Gefeliciteerd!Bolis schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:03:
Feliciteerd me jongens. Dit is de eerste keer in 1,5 jaar dat ik een worm in me pc hebMet microstof antispyware is hij nu ana het zoeken en vind em. Hmmmm dat DC++ is toch een KUT sharing programma... Meteen een worm...
[ Voor 29% gewijzigd door remco_k op 10-11-2005 19:08 ]
Alles kan stuk.
Verwijderd
Jezus man, als je een probleem hebt, draai je toch GELIJK een antivirus proggie?
Normaal doe je dat ongeveer 1x per maand ofzo.....
Dat dit de eerste keer is dat je een worm ontdekt betekent niet dat dit de eerste keer is dat je computer word geinfecteerd..;)
Gefeli...
Gefeli...
"Stilte, een gat in het geluid...."
welcome to the club!Bolis schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:03:
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Normaal draai je een real time virusscanner. Met 1 x per maand loop je achter de feiten aan.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:16:
Jezus man, als je een probleem hebt, draai je toch GELIJK een antivirus proggie?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
GoT Huisregels
- processoren worden gebruikt door software. Een vraag over verbruik is off-forum hier...
- een topic hoor je niet binnen 24u te schoppen, laat staan binnen twee minuten
- processoren worden gebruikt door software. Een vraag over verbruik is off-forum hier...
- een topic hoor je niet binnen 24u te schoppen, laat staan binnen twee minuten
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()