In mijn automobiel zit een VDO Dayton 1404 met cd-speler die tevens MP3 kan afspelen. Tot vandaag speelde hij moeiteloos audio-cd's af. Vanmiddag wilde ik eens (voor de eerste keer) een MP3-cd afdraaien. Dit ging prima, maar bij het 3e of 4e nummer bleef de radio hangen. Hierdoor moest ik de radio uit en weer aan doen. Nu is het probleem dat de autoradio geen enkele cd meer pakt, zowel een normale audio-cd als een MP3-cd pakt hij niet. De cd blijft ronddraaien in de speler, en geeft na een tijdje een foutmelding 'error 1' op het display. Ook de reset-knop biedt geen uitkomst. De radio functioneert wel normaal.
In de search kon ik niets vinden, dus ik ben bang dat dit een onbekend probleem is. VDO-Dayton meld niets over deze foutmelding in de handleiding of op de website. Het enigste wat zij melden is dat hij mogelijk te warm geworden is. Na twee uur wachten doet hij het echter nog niet.
In de search kon ik niets vinden, dus ik ben bang dat dit een onbekend probleem is. VDO-Dayton meld niets over deze foutmelding in de handleiding of op de website. Het enigste wat zij melden is dat hij mogelijk te warm geworden is. Na twee uur wachten doet hij het echter nog niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 18:38 ]