Toon posts:

Call of Duty 2 server (sweex anex A modem)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sweex anex A router. Nu wil ik een call of duty 2 server opzetten om met wat vrienden te gamen. Ik heb alle poorten geopend die geopend moeten zijn om het te spelen.
Alleen niemand kan bij mij inloggen, en ik ben ook niet te zien in de join game list.
Nu heb ik wat poorten gecontroleerd of ze open stonden maar er stond closed.
Nu heb ik geprobeerd wat andere poorten te openen van andere progamma's en die gaan wel gewoon open.Alleen de poorten van Call of Duty wilt ie niet openen. Kan iemand mij helpend dit probleem optelossen?
Vriendelijk groeten Tim Pons

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 18:02 ]

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
wat je mss is kan proberen is om je server toetewijzen als dmz. dat wil in het kort te zeggen dat de router de server voor de firewall plaats en dus alle poorten open zijn. mss dat het dan wel lukt.
dit kan je vinden bij Misc Configuration.

wat mss ook het geval kan zijn is dat de server de interene ip gebruikt die die heeft gekregen van de router. wat je daar precies aan kan doen weet ik zo niet maar ff zoeken op GoT of google zal wel wat duidelijkheid kunnen geven.

als dit ook allemaal niet echt wil lukken zou je mss even xfire kunnen installeren en een vriend van je ook, jij de server in gaan en dan die vriend laten kijken via xfire wat voor info de server geeft. mss dat die wat duidelijkheid schept in je probleem.

iig suc6 er meej

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Topicstarter
DMZ heb ik ook geprobeerd maar dat lukte ook niet.
Ik zal dat andere is gaan uitzoeken, maar t blijft vreemd dat ie het niet doet! :(

Verwijderd

Topicstarter
DMZ heb ik geprobeerd maar dat lukte niet.
ik zal de rest even verder uitzoeken :(

iig bedankt voor de opties _/-\o_

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
met het programma hamachi hoef je niets in te stellen. Alleen moeten alle spelers aangemeld zijn op jou hamachi netwerk! En je kan max 16 hosten :) Werkt super simpel

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Kan je zelf wel joinen op je eigen server??

GC.Collect();

Verwijderd

Topicstarter
nee ik kan niet op mn eigen server joinen.want ik zie mezelf nietin de join list, alleen als ik hem als LAN instel maar daar doe ik het niet voor :)
Pagina: 1