[iPod shuffle]Toevoegen/verwijderen tracks

Pagina: 1
Acties:
  • 576 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:26
Ik heb een probleem met het toevoegen resp. verwijderen van tracks op mijn iPod shuffle. Als ik deze nummers in de iTunes bibliotheek zet is alles nog goed. Wanneer ik ze naar de shuffle ga kopiëren begint al het eerste 'probleempje' zich voor te doen. De overdracht van nummers is erg traag, moet 5-10 seconden wachten voordat 1 nummer is overgedragen. Het kan niet liggen aan de USB-ingang, want deze is van USB 2.0 type en wordt ook gebruikt met mijn andere iPod waarmee die veel sneller is.

Dan het volgende probleem: als ik tracks uit de iTunes bibliotheek verwijder, wat ik altijd doe nadat ik de tracks op de iPod heb gezet, gaan ze ook automatisch van de shuffle af. Weet iemand hoe dit gestopt kan worden?

En dan de laatste vraag: iTunes begint automatisch de nummers op de shuffle bij te werken wanneer ik iTunes open. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het vorige probleem, maar dat weet ik dus niet zeker.

Alvast bedankt!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Die tweede is makkelijk: je moet een vinkje 'syngroniseren' uitzetten op het tabblad iPod bij de instellingen. Wat betreft de eerste: en als je toch een andere USB poort gebruikt? Wat gebeurt er dan?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Wutroe
Dat vakje 'Synchroniseren' zie ik niet staan, of ik ben wel erg blind. Moet ik misschien een ander vakje hier afvinken of zit ik verkeerd te kijken?

Afbeeldingslocatie: http://www.poekoek.nl/tweak/Shuffle1.jpg

(Klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

breinonline

Are you afraid to be known?

Ja en dat is een beetje mijn schuld: kijk eens wat er op je screenshot onder de playlist van de iPod staat? Anyway, autmatisch vullen heet het in het Nederlands zo te zien en het staat uit. Dat is dus niet de oorzaak.
Wat gebeurt er als je de nummers op de iPod zet, iPod uit de USB haalt en dan de nummers verwijderd? Dan kan iTunes ze niet zomaar van de iPod halen, lijkt me. Of doet hij dat de volgende keer dat je hem erin stopt alsnog?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
breinonline schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 06:44:
Ja en dat is een beetje mijn schuld: kijk eens wat er op je screenshot onder de playlist van de iPod staat? Anyway, autmatisch vullen heet het in het Nederlands zo te zien en het staat uit. Dat is dus niet de oorzaak.
Wat gebeurt er als je de nummers op de iPod zet, iPod uit de USB haalt en dan de nummers verwijderd? Dan kan iTunes ze niet zomaar van de iPod halen, lijkt me. Of doet hij dat de volgende keer dat je hem erin stopt alsnog?
Als ik de shuffle dan weer aansluit gaat ie de nummers bijwerken en worden de nummers inderdaad weer verwijderd.