Toon posts:

Wachtwoord onthouden IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende vraag:

Ik heb een snelkoppeling gemaakt naar een URL waarbij gebruikersnaam en wachtwoord vereist zijn.

Als ik deze snelkoppeling start wordt Internet Explorer gestart en verschijnt het dialoogvenster waarbij gebruikersnaam en wachtwoord moeten worden ingevuld, ik heb ervoor gekozen om het wachtwoord te onthouden......Het enige wat ik nu nog moet doen is op "OK" klikken, maar dat wil ik dus niet.

Ik wil dus de snelkoppeling starten en daarna is het dus de bedoeling dat IE gestart wordt en dat ik meteen ben ingelogd.

Het lijkt misschien een vreemde vraag, maar ik heb het nodig voor een automatisch gegenereerd iets.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik wil niet op "OK" hoeven klikken bij het inloggen op een URL.

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik gebruik XP met IE6

Bij voorbaat dank,

Bas

Verwijderd

In firefox is er geloof ik een save password optie. Misschien zit dat ook in IE?

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Als het voor eigen gebruik is, kan je http://gebruikersnaam:wachtwoord@www.yyy.zzz/ gebruiken. Maar dan stuur je de hele zut er dus wel als leesbare tekst door, dus voor echt internet niet zo veilig.

500 "The server made a boo boo"

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:46

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vaan_Banaan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:35:
Als het voor eigen gebruik is, kan je http://gebruikersnaam:wachtwoord@www.yyy.zzz/ gebruiken. Maar dan stuur je de hele zut er dus wel als leesbare tekst door, dus voor echt internet niet zo veilig.
Als je windows compleet geupdate hebt werkt dit ook niet meer tenzij je iets aan gaat passen in het register.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik gebruik geen firefox maar IE.

Zijn er geen andere oplossingen?

groet bas