Toon posts:

[html/css] transparant gifje voor Iframe halen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op http://www.wyger.nl/usr/wybren zie je onze site staan voor een praktische opdracht. Nou probeer ik echter om die straaljager voor die iframe te halen mbv "z-index" maar dit lukt niet.

Maar ik las: "Z-index only works on elements that have been positioned (eg position:absolute;)!" maar ik snap niet hoe ik dit moet doen in dit geval. Kan iemand mij helpen?

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04 14:52
Simpel:
[img]""[/img]

edit: typo

[ Voor 29% gewijzigd door praseodymium op 10-11-2005 17:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt niet. Op de een of andere manier komt ie onder de iframe ipv echt absoluut te worden gepositioneerd.

Verwijderd

Topicstarter
oh ik zie het al, postion --> position suffie :P

gelukt! Alhoewel de kwaliteit van de GIF jammergenoeg benedenmaats is ziet het er wel aardig uit.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 17:06 ]

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04 14:52
Hier in Firefox werkt ie trouwens niet...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
hier ziet de site er ook niet echt uit.. de onderste balk is fout uitgelijnd

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Mn leraar gebruikt toch alleen IE dus kijk ik niet naar bijv FF.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Auw.... nou ik hoop toch dat als je besluit hier je beroep van te maken je wél even uitkijkt.

Verder staat ie er inderdaad bij mij in Firefox nog steeds vrolijk onder, terwijl hij er prima overheen kan, ook in FF!

Als jij je er echt in wil verdiepen en wat ook serieus leuk kan zijn, voor jezelf, voor je toekomst - zou je eens je wat meer in <div> elementen moeten verdiepen.

Je kan je iframe ook in een DIV zetten en die dus een z-index meegeven die lager is dan je plaatje, dan denk ik al dat het in FF ook zou werken. Je mag het iframe zelf ook al een style="z-index: 50" meegeven.

Probeer het eens zou ik zeggen. Want je werkt écht niet voor je leraar, je werkt om het zélf te leren.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1