Toon posts:

NVIDIA GeForce 4 MX 420

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey

Ik heb een probleempje met mijn videokaart denk ik.

ik heb een geforce 4 mx 420 in mijn pc zitten en op sommige momenten start de pc zich vanzelf opnieuw op... uit het niets... Ik zelf dacht dat het al aan de driver zou liggen maar ik heb egwoon de driver gedownload van nvidia.com...

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Want het begint nu echt irritant te worden...

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 18:00
welk besturingssysteem? Bij XP kan je de logs al eens nakijken..
nu kan het eender wat zijn....

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:06

Just_I

What did you just say?

Waarom denk je dat het aan je videokaart ligt? Hoe heb je de rest van de onderdelen uitgesloten van het probleem? Wat zijn je verdere systeem specs?

[ Voor 14% gewijzigd door Just_I op 10-11-2005 16:59 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Blackminister schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:50:
welk besturingssysteem? Bij XP kan je de logs al eens nakijken..
nu kan het eender wat zijn....
ja dat klopt bij Xp ja, maar uit die Logboek vermeldingen word ik ook niet veel wijzer
Just_I schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:58:
Waarom denk je dat het aan je videokaart ligt? Hoe heb je de rest van de onderdelen uitgesloten van het probleem? Wat zijn je verdere systeem specs?
Ik denk dat omdat hij ook bij bepaalde spellen gewoon vast loopt. helemaal vast kan niks meer mee..
en omdat het bij de vorige videokaart niet was... een geforce 2, toen startte hij in win xp niet opeens opnieuw op

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:06

Piggen

Lekker bakkie

Draait het koelertje nog wel?

Alleen van toepassing als je een actief gekoeld exemplaar hebt natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit geen koel ventilatortje op... Aleen een zwart blokje met een soort van ribben erop

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Een geforce2 is in bijna alle gevallen sneller dan een mx420 overigens.

Verwijderd

Topicstarter
Met die geforce 2 was de kwaliteit van het gamen helemaal slecht voor de pc... en toen kreeg ik super vaak een blauw scherm met unmountable boot volume... en dat is nu wel over met die geforce 4... :|

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Gianni Rombios schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:40:
Een geforce2 is in bijna alle gevallen sneller dan een mx420 overigens.
offtopic:
Wil je nu een ballon?

Verwijderd

Topicstarter
hmm, foutje gemaakt... :'( In de andere pc van ons zat eerst een geforce 2 , in deze pc zat hiervoor een conexant videokaart in, heb het nog even na gechecked, het type weet ik zo niet

sry

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eigenlijk moet je in je startpost meer informatie geven over je systeem: type moederbord, processor, overgeklokt of niet etc. Ik zou nu inmiddels eerder denken dat het aan je moederbord ligt. Dus: welk type moederbord heb je?

Verwijderd

Topicstarter
het type moederbord is..

Moederbordnaam FUJITSU SIEMENS D1325

CPUID CPU Naam Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.60GHz
processor
Pagina: 1