Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,

Gister had een vriendje van mij een Sony MP4 player in z'n hand ter grootte van ongeveer 1/3 van een Nano, met 2GB geheugen! Z'n vader had 'm voor 80 euro gekocht in China.

Ik kan echter niks over dit fraaie apparaatje vinden op het web, weet iemand hier iets meer over?

Gr, Jacob

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat zo'n speler niet bestaat.

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

MPmad schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:04:
Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat zo'n speler niet bestaat.
Roerend met je eens, 1/3 van een nano is..... ongeveer zo groot als een gum en zo dik als een CC... en dan met 2 gig... en van sony.... en mp4 ????

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik kan het je over een paar dagen vertellen :X (mijn pa, ook in china)

edit: heb je hem werkend gezien? En vastgehad?

[ Voor 27% gewijzigd door Technicality op 10-11-2005 17:13 ]

Verwijderd

Met 1/3 van een nano kan TS ook bedoelen dat de oppervlakte 1/3 is maar dat hij wel dikker is :7 Dan zou het heeeel misschien toch nog kunnen :p Alleen betwijfel ik die 80 euro dan O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 17:11 ]

• hellboy123
  • Laatst online: 27-11 19:24
hou dit even in de gaten wil wel weten wat er zo klein kan zijn, is het niet gewoon een creditcard die in 3en is geknopt en waar ze sony op hebben getekend :+

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com.cn/03/i/05/5b/11/a5_2.JPG
of
Afbeeldingslocatie: http://i20.ebayimg.com.cn/03/i/05/49/0b/ab_1_b.JPG

vanalles te vinden, maar veel aziatische teksten.

hier nog eentje:
Afbeeldingslocatie: http://195.149.144.113/images/88/8847286464.jpg

maar deze apparaatjes zijn er tot 512 mb ofzo, voor zover ik iets uit de teksten kan halen.

[ Voor 87% gewijzigd door unfor op 10-11-2005 17:20 ]

• Technicality
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

update, net gegeten en mijn vader heeft er via email een nederlandse handleiding bij gekregen, hij gaat zo terug naar de zaak (100 meter lopen) en mailt het naar me door...

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 21:04
Ik zou er zo'n speler voor verwedden dat in ieder geval het derde plaatje nep is. Het ziet er uit als een standaard B-merk spelertje die korte clips kan afspelen (al ken ik ze zelf alleen maar met foto's), waar ze een Sony stickertje op geplakt.

Dit zie iki bijvoorbeeld aan de oordopjes, Sony levert echt geen rip-off van de Senn MX x00 dopjes met goedkoop bevestigingskoordje mee. De andere twee plaatjes zijn ook niet bepaald geweldig te noemen, ik denk echt dat ze nep zijn.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

coptician schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:40:
Ik zou er zo'n speler voor verwedden dat in ieder geval het derde plaatje nep is. Het ziet er uit als een standaard B-merk spelertje die korte clips kan afspelen (al ken ik ze zelf alleen maar met foto's), waar ze een Sony stickertje op geplakt.

Dit zie iki bijvoorbeeld aan de oordopjes, Sony levert echt geen rip-off van de Senn MX x00 dopjes met goedkoop bevestigingskoordje mee. De andere twee plaatjes zijn ook niet bepaald geweldig te noemen, ik denk echt dat ze nep zijn.
Die plaatjes moeten wel nep zijn... als sony zo'n lelijke doos gaat leveren en ook nog een sticker met logo erop plakt dan zijn ze wel erg ver gezakt, en inderdaad ook nog die erg lelijke oordopjes... echt geen sony dus als je het aan mij vraagt

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Of het ding echt (van Sony) is, laat ik in het midden, maar het blijft nu bij speculeren. Het lijkt me daarom beter als er weer een topic geopend wordt als er er wat bekend is over het ding... Tot dan. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.