Toon posts:

[XP] Onbekend (venster) opend en sluit razendsnel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende:

Om de zoveel tijd.. Zie ik (zowel met draaiende toepassingen als zonder) onder op de taakbalk een "toepassingsvenster" verschijnen, heel kort.. Nog "wit" en dan direct weer weg.. Ik ben al op jacht geweest om er proberen op te klikken, maar dat lukt niet.. Ook heb ik al de hele dag taakbeheer open staan.. om te kijken of ik kan zien welk programma.. er dan zo snel opend en sluit.. en voornamelijk.. wat doet het ???? Ik krijg het niet zo snel "gezien"

Iemand een suggestie?

Windows XP servp. 2
Virusscanner AVG

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 16:19 ]

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:27
al geprobeerd een screenshot te maken?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Kijk eens of er toevallig op die tijdstippen ook iets staat vermeld in de logboeken. (start -> uitvoeren -> "eventvwr" intikken) Mischien heb je geluk.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Screenshot gaat niet lukken, het is echt een flits op de taakbalk

Logboek zal ik morgen eens proberen, tnx.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je toevallig een HP printer met de daar bij behorende drivers? Die opent namelijk eens in de zoveel tijd een schermpje (heel kort inderdaad). Verder kan het natuurlijk nooit kwaam om even op spyware te scannen :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-03 11:41
Met process explorer van Mark Russinovich (de ontdekker van het Sony virus) kan je exact zien wat voor processen er lopen en met de functie "Options -> Difference Highlight Duration ..." kan je aangeven hoelang je nieuwe en verdwenen processen een appart kleurtje wil geven.
Als je raadselachtige venster wordt veroorzaakt door een nieuw proces, kan je hiermee dat proces makkelijk indentificeren.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 19:22
Ik heb exact hetzelfde probleem en heb nu Process Explorer al draaien. Geweldige tip :)

Mochten het nu idd de drivers van HP zijn, is deze feature dan ook uit te zetten? Ik heb zelf alle opties al doorgegraven, maar ik kan niets vinden. Het is echt superhinderlijk, want ik word bij spellen er nu continu uitgegooid als dat proces weer even langs komt wippen...

Update: het is inderdaad van HP -> HP Task Management Component. Ongetwijfeld gekomen na een driverupdate gisteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Adagio op 13-12-2005 13:43 . Reden: update ]

Agree to disagree... | Sort that one out!

Pagina: 1