[Outlook2k3]Afzender verkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24
Telkens als een gebruiker een emailtje stuurt (probleem is bij 2 gebruikers) maakt niet uit waarnaar, bijv naar wanadoo dan krijgt de gebruiker als email adres ineens:
code:
1
From: <Naam@wanadoo.nl>,

Inplaats van wat het moet zijn: <naam@domein.nl>
Verder zet hij nog wat raars in de from
code:
1
From: <Naam@wanadoo.nl>, =?iso-8859-1?B?QW5kcuk=?= <Naam@Domein.nl>

Waarbij het laatste email adres de goede is, Ik heb verder heel google afgezocht maar nergens een probleem zoals dit kunnen vinden. Ook op got valt er niks over te vinden.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
Is er maar 1 email account aanwezig?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is het resultaat als je zelf je from adres invult bij het opstellen van een email?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En om maar een open deur in te trappen: heb je de accountinstellingen gecontroleerd?

Kortom, er mist e.e.a. je topicstart. Ook djluc's vraag is redelijk voor de hand liggend, net als bv de vraag of je een pop3 account hebt of op een exchangeserver draait. Verder kun je in de Algemene gedragsregels (Netiquette) lezen dat een zinnetje áls ik heb héél google afgezocht niets zegt. Als ik dat wegdenk blijft er weinig over van je topicstart qua eigen inbreng. Lees Officesuites en -software - Beleid nog eens door en vul je topicstart aan zodat we er iets mee kunnen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24
Sorry ^^

Ik draai idd een exchange server, en dit is bij 2 email accounts van de ongeveer 80..

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

djluc schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:46:
Is er maar 1 email account aanwezig?
BtM909 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:58:
Wat is het resultaat als je zelf je from adres invult bij het opstellen van een email?
Niesje schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:07:
En om maar een open deur in te trappen: heb je de accountinstellingen gecontroleerd?
DoDo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:43:
Sorry ^^

Ik draai idd een exchange server, en dit is bij 2 email accounts van de ongeveer 80..
Dit leidt tot niks.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.