[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Misschien dat je je zou kunnen verdiepen in het opzetten van een AD met roaming profiles?
Hier is ook een hele mooie How To over geschreven: [rml][ windows200X]Howto:roaming profiles & redirection & policies[/rml]
Hier is ook een hele mooie How To over geschreven: [rml][ windows200X]Howto:roaming profiles & redirection & policies[/rml]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Dank je, daar zal ik zeker eens mee beginnen.
Ben een tijdje weggeweest van got, en t zoeken ging me ook al niet te best af...
Ben een tijdje weggeweest van got, en t zoeken ging me ook al niet te best af...
Naast die howto is er ook bij Microsoft op technet erg, erg veel informatie over dit soort zaken te vinden.
De vraag die je hier dan ook stelt is echt veel te breed om te gaan beantwoorden
De vraag die je hier dan ook stelt is echt veel te breed om te gaan beantwoorden
En toch kan ik op technet niet vinden hoe gebruikers hun favorieten mee kunnen nemen van PC naar PC...
dmv Roaming profiles ....
of redirecten met een policy ...
of redirecten met een policy ...
There is no art to find the minds construction in the face
Ik zie dat het idd automatisch gebeurt via roaming profiles
bedankt
bedankt
Pagina: 1