[2003] Mijn documenten op server

Pagina: 1
Acties:

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:10
Beste lui

Ik ben bezig met het installeren van een netwerk met Win 2K3 server. Mijn users verwisselen regelmatig van pc en daarover heb ik twee vraagjes.

1. Hoe kan ik er voor zorgen dat hun documenten op de server komen, en "mijn documenten" bij het inloggen dus automatisch wordt gemapt naar de share op de server.
2. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze ook hun instellingen als favorieten e.d. meenemen?

Alvast bedankt!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Misschien dat je je zou kunnen verdiepen in het opzetten van een AD met roaming profiles?

Hier is ook een hele mooie How To over geschreven: [rml][ windows200X]Howto:roaming profiles & redirection & policies[/rml] :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• pimsaint
Dank je, daar zal ik zeker eens mee beginnen.
Ben een tijdje weggeweest van got, en t zoeken ging me ook al niet te best af...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Naast die howto is er ook bij Microsoft op technet erg, erg veel informatie over dit soort zaken te vinden.

De vraag die je hier dan ook stelt is echt veel te breed om te gaan beantwoorden :)

• pimsaint
En toch kan ik op technet niet vinden hoe gebruikers hun favorieten mee kunnen nemen van PC naar PC...

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

dmv Roaming profiles ....

of redirecten met een policy ...

There is no art to find the minds construction in the face

• pimsaint