Toon posts:

MSN 7.5 loopt vast na verwijderen MSN 8.0

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met MSN messenger waar ik niet uitkom. Deze week heb ik de nieuwste versie van MSN (8.0) geinstalleerd om eens uit te proberen B) . Hierbij moest wel een patch op de achtergrond draaien, welke ik ook heb geinstalleerd.
MSN heb ik vervolgens een halve dag gebruikt, maar omdat het een betatest versie is van MSN 8.0 en ik toch wil wachten tot de officiele versie uitkomt, heb ik MSN 8.0 en de bijbehorende patch/proxy weer verwijderd.
Nadien heb ik opnieuw MSN 7.5 geinstalleerd. Dit heeft altijd perfect gewerkt voorheen, maar nu loopt MSN bij het aanmelden constant vast :( . Als ik het geheel annuleer (wat niet anders kan) verschijnt de mededeling: dit programma reageert niet. Ik krijg verder geen foutmelding o.i.d.

Ik ben al verscheidene dingen langsgegaan: firewall uitgeschakeld, onder andere account inloggen, oudere versie van MSN geinstalleerd,op spyware en virussen gescanned: geen effect. Via het tabblad Extra/Opties/Verbindingen van het openingsvenster van MSN kun je de status/verbinding testen. De service zou gewoon beschikbaar moeten zijn. MSN via Trillian werkt overigens ook.

Weet iemand wat de oorzaak is van het probleem en/of wat de oplossing is?

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 10:12
Daarom is het ook nog een BETA

Verwijderd

Topicstarter
Ja, snap ik. Dat is dan ook de reden dat ik het weer verwijderd heb.. Werkte nog niet optimaal.

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 17:48
Lezen is wel moeilijk he :z

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hetzelfde geldt voor jou, want anders had je kunnen lezen dat het topic al meer dan 2 weken oud was, en daarom beter was om het topic te laten voor wat het is. :)

Signature

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!

Dat geloof ik maar al te graag. Laat deze oude koeien in het vervolg graag lekker rusten op de bodem van het forum? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.