Ik ben op zoek naar een Creative Zen Touch MP3-speler. Na een searchje op marktplaats kwam ik op de volgende advertentie:
http://koopjes.marktplaat...X5zYxfcDK2MfsQ%3D%3D&df=1
100 euro is wel een heel mooie prijs voor een product dat voor minimaal 170 in de PW staat. Ik vraag me dan ook af of dit te vertrouwen is.
Na een meeltje waarin ik vroeg naar de verzendkosten kreeg ik de volgende reactie:
Goedendag,
Uiteraard heb ik ze nog liggen, normalitair is ophalen wel de
bedoeling, maar ik heb nu met teveel afnemers te maken om met iedereen
apart af te spreken (dit ivm tijd). Mocht u nog geïnteresseerd zijn in
dit prachtige aanbod, het gaat als volgt in zijn werking:
Wanneer het juiste volledige bedrag binnen is bij mij, zal ik het
pakketje dezelfde dag nog op de post doen. Hierna mail ik u om te
bevestigen dat het pakketje opgestuurd is en heeft u het binnen 1 a 2
werkdagen op uw mat.
Rekeningnummer: **.**.**.***;
Ten name van: Rietveld.
Ik hoop dat met deze mail alles duidelijk is.
p.s al onze produkten zijn nieuw met garantie van 3 jaar
Met vriendelijke groet,
Rietveld
Ik heb nog geen enkele adresgegevens gegeven en ik weet dus nog steeds niet hoe het met de verzendkosten zit. Het lijkt een beetje een standaardreactie. Ook het mailadres (rietveld01 at gmail punt com) geeft mij niet veel vertrouwen.
Het kan best zijn dat het wel te vertrouwen is en de meel zo standaard is omdat er veel vraag naar het product is. Ik ben er alleen niet zeker van.
Is er een goede manier om mezelf in te dekken tegen oplichting? Kan ik bijvoorbeeld het geld terug laten boeken als er niet geleverd wordt, of moet ik om een kopie van ID vragen? of moet ik helemaal niet aan deze deal beginnen?
Ik hoop dat ik in het goede forum gepost heb, zoniet verplaatst u dit topic gerust
http://koopjes.marktplaat...X5zYxfcDK2MfsQ%3D%3D&df=1
100 euro is wel een heel mooie prijs voor een product dat voor minimaal 170 in de PW staat. Ik vraag me dan ook af of dit te vertrouwen is.
Na een meeltje waarin ik vroeg naar de verzendkosten kreeg ik de volgende reactie:
Goedendag,
Uiteraard heb ik ze nog liggen, normalitair is ophalen wel de
bedoeling, maar ik heb nu met teveel afnemers te maken om met iedereen
apart af te spreken (dit ivm tijd). Mocht u nog geïnteresseerd zijn in
dit prachtige aanbod, het gaat als volgt in zijn werking:
Wanneer het juiste volledige bedrag binnen is bij mij, zal ik het
pakketje dezelfde dag nog op de post doen. Hierna mail ik u om te
bevestigen dat het pakketje opgestuurd is en heeft u het binnen 1 a 2
werkdagen op uw mat.
Rekeningnummer: **.**.**.***;
Ten name van: Rietveld.
Ik hoop dat met deze mail alles duidelijk is.
p.s al onze produkten zijn nieuw met garantie van 3 jaar
Met vriendelijke groet,
Rietveld
Ik heb nog geen enkele adresgegevens gegeven en ik weet dus nog steeds niet hoe het met de verzendkosten zit. Het lijkt een beetje een standaardreactie. Ook het mailadres (rietveld01 at gmail punt com) geeft mij niet veel vertrouwen.
Het kan best zijn dat het wel te vertrouwen is en de meel zo standaard is omdat er veel vraag naar het product is. Ik ben er alleen niet zeker van.
Is er een goede manier om mezelf in te dekken tegen oplichting? Kan ik bijvoorbeeld het geld terug laten boeken als er niet geleverd wordt, of moet ik om een kopie van ID vragen? of moet ik helemaal niet aan deze deal beginnen?
Ik hoop dat ik in het goede forum gepost heb, zoniet verplaatst u dit topic gerust