Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Supplies: (re)writable media in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers.net,

Het viel me op dat in de Pricewatch onder "Supplies: (re)writable media" vaak alleen de prijzen worden weergegeven van online media winkels.
Ik vind dit echter een enorm scheef beeld geven aangezien er in de pricewatch niet bijstaat dat je bovenop de genoemde prijs vaak nog de betreffende rechten moet betalen. Het zou beter zijn wanneer de af te dragen rechten in de pricewatch worden meegenomen.

Verder vroeg ik me af waarom er zo weinig andere "(re)writable media prijzen" van de bekende retailers zoals Alternate, Correct, Computerland, Euromaxi, Dixons, Mycom, Informatique, Dynabyte, Paradigit en alle overige gerenomeerde retailers worden weergegeven (waar de rechten dus al wel in de prijs inbegrepen zijn).
Ligt dat aan de betreffende retailers (die hun prijzen niet op de site willen) of aan Tweakers die prijzen van (re)writable media niet doorgeven voor in de pricewatch?
Is het laatste het geval, dan roep ik bij deze alle Tweakers op om toch vooral WEL die prijzen door te geven voor in de pricewatch :)

Verder viel het me op dat een en hetzelfde artikel vaak als cakebox EN als spindel in de pricewatch vermeld staat. Als het onderscheid als volgt is: cakebox: hersluitbaar platic boxje en spindel: alleen plastic wikkel, dan is er niets aan de hand, anders is het namelijk dubbel op ;)

Keep up the good work :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 15:30 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ten aanzien van de af te dragen rechten, zoals in Opus wint kort geding tegen Stichting Thuiskopie door de rechter wordt aangegeven, is de shop niet verplicht de betreffende rechten af te dargen. Deze worden door ons dan ook niet in de Pricewatch vermeld.

Een aantal retailers kiezen ervoor om met andere producten in de Pricewatch te staan, dan met media supplies.

In Maatregelen misbruik Pricewatch CD & DVD media-categorie staat vermeld dat we de categorie Supplies: (re)writable media gelocked hebben. Het is daarom helaas niet mogelijk dat users prijzen toevoegen.

Cakebox is geen Spindle, echter leveren de groothandels zowel CD's en DVD's in een cakebox of in een spindle. Zodoende nemen we beiden op in de Pricewatch.