[MCE2005] Video aspect ratio aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-03 05:13
Hoi,

Ik vraag me af in hoeverre het mogelijk is met registrytweaks oid de aspectratio van video's realtime aan te passen, net als in mediaplayer classic het geval is. Bij mediaplayer classic kun je het numpad gebruiken om dit te doen >> is echt een geweldig stukje techniek die ik graag in mce wil integreren.

Het mooiste is natuurlijk als je dit met je afstandsbediening kan realiseren, bijv met die pijltjes om de "ok" knop.

Is er al software voor of moet ik overstappen op een ander mediacenter besturingsysteem voor deze optie?

Ik ben benieuwd naar de reacties.

• bruutone
Schop...

Verwijderd

druk tijdens het kijken op de Informatie knop van je remote, en klik dan op zoomen. Dan kun je schakelen. Volgens mij als je een muis gebruikt is het rechtermuisknop of zo? Met MCE rollup 2 zit er overigens ook een zoom functie extra in om gebruike te maken van breedbeeld resoluties.

• bruutone
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:38:
druk tijdens het kijken op de Informatie knop van je remote, en klik dan op zoomen. Dan kun je schakelen. Volgens mij als je een muis gebruikt is het rechtermuisknop of zo? Met MCE rollup 2 zit er overigens ook een zoom functie extra in om gebruike te maken van breedbeeld resoluties.
Ja.dat wist ik al, maar dat is verre van ideaal bij het kijken naar live tv. Ik wil de vrijheid hebben om iedere aspect ratio te kiezen. Dus niet de vaste waarden zoals mce die hanteert, maar variabel, net zoals in mediaplyer classic.