De iconen van mijn snelkoppelingen werken niet meer. Ik heb gezocht op het forum gezocht en veel mensen zeiden dat je dit het best kon repareren met TweakUI. Dit heb ik dus geprobeerd maar nog steeds werken de iconen van mijn snelkoppelingen niet. Alle snelkoppeling iconen werken niet en als ik een ander pictogram wil aanwijzen wordt hij gewoon niet gewijzigd.
"Alle" ?
Je ziet dus geen enkele icon meer?
Sindswanneer niet? Wat is er veranderd (virus gehad?)?
Ook in safe modus niet?
Ook in safe modus niet?
Ja alle snelkoppeling iconen werken sinds een paar dagen niet meer. Het gebeurde toen ik een icoontje wou veranderen van een progamma. Toen dat was gebeurd was het icoontje van dat progamma wel veranderd maar de rest was weg en ik kon het niet meer terug veranderen. Ik heb gisteren nog mijn virusscanner laten scannen maar er werd niks gevonden. Het gaat om alle iconen van mijn progamma's die in C:Document and Setting\User/Menu Start\Progamma's. In mijn andere mappen zie ik de icoontjes wel gewoon behalve in mijn C map. Maar zodra ik er een snelkoppeling van maak dan is ook het icoontje weer verdwenen.elevator schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:36:
"Alle" ?
Ook in safe modus niet?
Wees is iets duidelijker, post een screenshot, we snappen er zo niet veel van
Probeer is een ander thema te selecteren, ik zie namenlijk ook dat je geen standaard icoontje hebt voor IE en Prullenbak, wellicht dat het daaraan ligt.
Verwijderd
Wat ik vreemd vind is dat snelkoppelingen naar meerdere profielen niet meer werken zoals Accessories die staan in :
C:\Documents and Settings\Default User\Start Menu\Programs\Accessories
Ook programma's die in de userfolder staat in het profiel doen het niet meer.. En word en excel die er nog wel staan doen het wel ? Die worden vaak in all users gezet namelijk..
C:\Documents and Settings\Default User\Start Menu\Programs\Accessories
Ook programma's die in de userfolder staat in het profiel doen het niet meer.. En word en excel die er nog wel staan doen het wel ? Die worden vaak in all users gezet namelijk..
Pagina: 1