peoples,
Ik heb een raar probleem met outlook 2003. We hebben hier een netwerk waarin iedereen gebruik maakt van pop3 mail in outlook 2003 dus geen exchange. Via ical maken collega's vergaderverzoeken met elkaar en krijgen dan een mailtje dat ze het verzoek kunnen accepteren, weigeren of een ander tijdstip voorstellen. Maar sinds een week werkt dit niet meer op 1 pc. Deze krijgt wel een mailtje maar die ziet er als volgt uit:
Tijd: donderdag 10 november 2005 17:30-18:00 (GMT+01:00) Amsterdam, Berlijn,
Bern, Rome, Stockholm, Wenen.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Maar je kunt dus niks accepteren, weigeren of wat dan ook.
Nu heb ik bijna alle instellingen al doorgekeken die er in outlook te vinden zijn maar ik kan er niks raars in vinden. Ook een korte speurtocht in de microsoft support base heeft niks opgeleverd. Het probleem zat al in office 2000 maar dan moet je het vinkje van ical gebruiken aanvinken en die staat bij ons al aangevinkt. Wanneer de persoon die het vergaderverzoek start een verzoek doet naar andere mensen dan is er niks aan de hand.
Ik heb ook al wat lopen troubleshouten en daar heb ik het volgende schema van gemaakt:
Computer A = receptie (die maakt alle afspraken)
Computer B = probleem pc
Computer C= mijn eigen pc
Computer A ---> Computer B geeft foutmelding die hierboven staat.
Computer B ---> Computer A gaat goed
Computer A ---> Computer C gaat goed
Computer C ---> Computer A Gaat goed
Computer C ---> Computer B gaat goed (wat best raar is)
Computer B ---> Computer C gaat goed.
Ik heb ook al alle office updates geinstalleerd op alle 3 de computers. Nu zie ik als laatste oplossing office opnieuw installeren maar ik wilde eerst nog even kijken of iemand hier me kan helpen.
Alvast bedankt,
MVG,
Ik heb een raar probleem met outlook 2003. We hebben hier een netwerk waarin iedereen gebruik maakt van pop3 mail in outlook 2003 dus geen exchange. Via ical maken collega's vergaderverzoeken met elkaar en krijgen dan een mailtje dat ze het verzoek kunnen accepteren, weigeren of een ander tijdstip voorstellen. Maar sinds een week werkt dit niet meer op 1 pc. Deze krijgt wel een mailtje maar die ziet er als volgt uit:
Tijd: donderdag 10 november 2005 17:30-18:00 (GMT+01:00) Amsterdam, Berlijn,
Bern, Rome, Stockholm, Wenen.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Maar je kunt dus niks accepteren, weigeren of wat dan ook.
Nu heb ik bijna alle instellingen al doorgekeken die er in outlook te vinden zijn maar ik kan er niks raars in vinden. Ook een korte speurtocht in de microsoft support base heeft niks opgeleverd. Het probleem zat al in office 2000 maar dan moet je het vinkje van ical gebruiken aanvinken en die staat bij ons al aangevinkt. Wanneer de persoon die het vergaderverzoek start een verzoek doet naar andere mensen dan is er niks aan de hand.
Ik heb ook al wat lopen troubleshouten en daar heb ik het volgende schema van gemaakt:
Computer A = receptie (die maakt alle afspraken)
Computer B = probleem pc
Computer C= mijn eigen pc
Computer A ---> Computer B geeft foutmelding die hierboven staat.
Computer B ---> Computer A gaat goed
Computer A ---> Computer C gaat goed
Computer C ---> Computer A Gaat goed
Computer C ---> Computer B gaat goed (wat best raar is)
Computer B ---> Computer C gaat goed.
Ik heb ook al alle office updates geinstalleerd op alle 3 de computers. Nu zie ik als laatste oplossing office opnieuw installeren maar ik wilde eerst nog even kijken of iemand hier me kan helpen.
Alvast bedankt,
MVG,