Toon posts:

Samsung HD950 DVD Speler Firmware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Samsung DVD speler HD950 voorzien van een DVI aansluiting.
Hoewel ik zeer tevreden ben met de videokwaliteit, ben ik minder tevreden over
de compatibiliteit van de speler. Het lezen van zelfgebrande DVD's gaat zeer
moeizaam in het geval van Duallayer DVDs, het lezen van single Layer gaat niet veel beter,
namelijk een zeer beperkt aantal merken Single layer blijken te draaien zonder problemen.
Mijn vraag is :

> is dit probleem te corrigeren mbv van evt nieuw firmware ?
> waar kan ik de juiste firmware vinden ?
> zijn er alternative spelers in de zelfde prijsklasse voorzien van DVI aanlsuiting die minder
gevoelig zijn met het lezen van zelf gebrande DVDs ?

Reacties zijn van harte welkom, alvast bedankt daarvoor.

Groet, NN.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:50

Piggen

Lekker bakkie

Op de Samsung-site (waar je zelf ook wel even had kunnen kijken) staan alleen maar handleidingen voor deze speler, geen firmwares.

Neem anders even contact op met de klantenservice, misschien kunnen ze je daar nog helpen.

Verwijderd

Ik heb de HD850 en ik vond het teleurstellend dat de HD DiVx niet ondersteund wordt. Ik heb gister een mailtje weggedaan hierover naar de klantenservice met de vraag of er nog firmware updates komen. Nog geen antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Op de Samsung-site (waar je zelf ook wel even had kunnen kijken) staan alleen maar handleidingen voor deze speler, geen firmwares.
En guess what, ik had reeds op de Samsung site gekeken en inderdaad daar is er geen spoor van firmware te bekennen, vandaar dat ik mijn vraag hier heb geplaatst; toch bedankt voor jouw reactie.

Groet, NN.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de HD850 en ik vond het teleurstellend dat de HD DiVx niet ondersteund wordt. Ik heb gister een mailtje weggedaan hierover naar de klantenservice met de vraag of er nog firmware updates komen. Nog geen antwoord.
Ik heb al van de zomer een mail naar samsung verstuurd met het verzoek om een oplossing voor
de slechte compatibiliteit van de speler wat betreft het lezen van media betreft, echter tot nu toe heb ik nog
geen antwoord op mijn vraag mogen ontvangen.

Groet, NN.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:50

Piggen

Lekker bakkie

Meld dat dan in het vervolg ook in je topicstart. Zo lijkt het alsof je zelf niets hebt gedaan ;)
Pagina: 1