Weet iemand waar ik de 5.2.7.15.0 firmware voor de Alcatel 516 kan downloaden? De ST cd, ST site, GoT en Google leverden helaas niks op.
Ik kan je er niet mee helpen maar ik vraag me af waarom je dat vraagt? Ik heb zelf namelijk ook een Speedtouch 516 maar die krijg ik niet aan de praat terwijl een Speedtouch 510 wel werkt. Dus heb jij er ook problemen mee ofzo?
Wat krijg je dan precies niet aan de praat met de 516? Ik kreeg NAT eerst ook niet aan de praat, nu wel gelukkig.
Nee, geen problemen. Heb de firmware geupgrade naar 5.3.2.6 en ik wil de oude firmware achter de hand houden. That's all
Ik gebruik het i.c.m. Wanadoo Family. Ik krijg het DSL niet aan de praat, linestaat=initializing.REDFISH schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:43:
Wat krijg je dan precies niet aan de praat met de 516? Ik kreeg NAT eerst ook niet aan de praat, nu wel gelukkig.
Vaag. Ik heb het even geprobeerd met deze configurator. Wanadoo netwerk geselecteerd, ST516 ingesteld als bridge en internet werkte prima.Paul Hewson schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:42:
[...]
Ik gebruik het i.c.m. Wanadoo Family. Ik krijg het DSL niet aan de praat, linestaat=initializing.
Die heb ik ook o.a. geprobeerd. Vreemd genoeg werkt de ST510 wel dus ik vermoed zelf dat het aan het modem lag. Echter de leverancier beweerd bij hoog en laag dat er iets bij mij mis is. Maar ja, geld teruggekregen gelukkig dus ik koop me wel ergens anders een ST516 weer.Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:56:
[...]
Vaag. Ik heb het even geprobeerd met deze configurator. Wanadoo netwerk geselecteerd, ST516 ingesteld als bridge en internet werkte prima.
Ja het blijft af en toe wat gek. Zo kreeg ik Nat via de bijgeleverde cd totaal niet aan de praat. Pc's kregen wel LAN ip maar geen internet. Met de nieuwe installer gaat het gewoon in 1 keer goed. Misschien kun je eens handmatig proberen het type en de routering in te stellen met je 516?
Pagina: 1