[PC] The Chronicles of SpellBorn (TCOS)

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views sinds 30-01-2008

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Topicstarter
Khaeon is een spelproducent uit Den Haag en dit bedrijf is bezig met een spel genaamd The Chronicles of SpellBorn. het wordt een Role-Playing game ala World of Warcraft. Het is puur online te spelen en er moet ook per gameperiode betaald worden.

De beta is momenteel beschikbaar dus het wordt wel eens tijd dat er wat aandacht aan deze game wordt besteed. Zeker omdat het van Nederlandse Bodem is.

Om een indruk te geven heb zijn hier wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.tcos.com/downloads/image.php?name=the_chronicles_of_spellborn__quarterstone_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tcos.com/downloads/image.php?name=the_chronicles_of_spellborn__quarterstone_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tcos.com/downloads/image.php?name=the_chronicles_of_spellborn__quarterstone_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tcos.com/downloads/image.php?name=the_chronicles_of_spellborn__carnyx_02.jpg

Website van de game: http://www.tcos.com

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:41
Het ziet er wel goed uit moet ik zegeen. I will give it a try.
Nu maar niet hopen dat ik het vetter als WoW ga vinden :Y)

Zou je misschien thumbnails in je startpost kunnen zetten ipv die grote plaatjes, en misschien je eigen speelervaring erbij?
Wat meer info zou ook leuk zijn dat je niet naar de site zelf hoeft ;)

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 10-11-2005 11:34 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Furinax

Furinax

Topicstarter
ik kom het spel net toevallig tegen en zit op me werk, dus als ik thuis kom en in de Qeue van WoW sta kan ik de thumbs bakken. Heb het spel zelf nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 1 van de developers van deze game en ik zal gelijk maar melden dat de game nog niet in beta status is. We zijn op het moment bijna zover om een closed beta te houden. In 2006 zal er een open beta volgen en de verwachte releasedate is zoals nu ook op de website staat, Q2 2006.

Verder kan ik melden dat deze game uiteraard veel beter wordt dan WoW of elke andere MMORPG :P. In een reeks interviews op http://rpgvault.ign.com wordt veel duidelijk gemaakt over de game.

Wat dit spel namelijk zo uniek maakt is dat wij een heleboel standaard 'mmorpg-regeltjes' overboord gooien. Bij ons zal je niet 50x dezelfde eindbaas om moeten leggen om het 'mysterious superpowerfull sword of slaying te krijgen'. Het spel is dus skillbased, niet itembased. Kortom, hoe beter jij met het wapen kan omgaan hoe beter je het doet.

Om alvast een beetje een idee van het spel te krijgen kan je de lore lezen welke op de website staat (spellborn scrolls). Op het forum staan in het subforum 'tcos on the web' links naar interviews waarin verdere informatie over de game wordt gegeven.

Tot slot dan nog de url van de website: http://www.spellborn.com

Url interview 1 op rpgvault:
http://rpgvault.ign.com/articles/663/663638p1.html

Url interview 2 op rpgvault:
http://rpgvault.ign.com/articles/665/665219p1.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10 15:45

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb mezelf iig even geregd voor het forum en ingeschreven voor een eventuele beta.
Lijkt me een leuk spel !Suc6 er mee iig :P en keep us up to date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshot zien er goed uit, er is ook een filmpje uitgekomen:
http://www.tcos.com/sbforum/viewtopic.php?t=1720

Maar is het al mogelijk om je in te laten schrijven voor de Beta? Ik kan dit niet echt vinden op site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die omgeving ziet er erg leuk en duister uit. Veel leuker dan WoW imho, Nu maar hopen dat de gameplay ook leuk is.

Verwijderd

Er zijn gisteren nog wat nieuwe screens uitgebracht:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=9128

Het spel ziet er goed uit en lees wat verder erover in. Het lijkt erop dat er heel wat originele dingen in zitten, in het verhaal, de combat, etc.
Eindelijk weer eens iets echt interessants uit Nederland :)

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 09:33
Noz, leuk dat je hier reageerd.

Het is inderdaad eindelijk weer iets interessants van nederlandse bodem. Heb me even op het forum aangemeld en ben ook zeker meer dan bereid om deze game te beta testen.

Ben nu even de trailer aan het binnenhalen, eens even kijken hoe het er uitziet. Screenshots zagen er in iedergeval degelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:01

Tyf

Ja vind het spijtig dat het spel zo weinig gekend is, er zijn echt niet veel mensen die er al van gehoord hebben. Zoek maar eens op de 2 grootste games sites van belgie op spellborn, vind je bijna niks over (wel wat nieuws items waar niet veel op gereageerd wordt). sites zijn btw www.games.telenet.be en www.arena51.be. Misschien goed idee om deze sites eens te contacteren en grote review aan te vragen, voor nederlands game moet dat wel lukken.
Ook een grote open beta zou goeie reclame zijn, veel mensen zitten vast aan wow bv en gaan niet rap veranderne als ze al eens hebben kunnen proeven van de game.
Is de gesloten beta al van start? En zijn er mensen die het al gespeeld hebben? ben vooral benieuwd naar het combat/skill systeem. Want zoals op de site staat, meeste sites zijn klik en wacht maar tot aanval gedaan is. D&D is ook beetje meer action based, maar heeft teveel trekken van guildwars waar ik geen maandelijks bedrag voor wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd leuk NL created :)

Zal me ook snel aanmelden voor beta. Lijkt me een leuke afwisseling na ruim een jaar ROSE. Hoop dat op got ook leuke community uit voorkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:42:
Idd leuk NL created :)

Zal me ook snel aanmelden voor beta. Lijkt me een leuke afwisseling na ruim een jaar ROSE. Hoop dat op got ook leuke community uit voorkomt :)
Hier nog een oud ROSE speler :9
Die hetzelfde als jou hoopt :*)

Wat ik me eigenlijk een beetje afvraag, wat maakt dat deze game een beetje op WoW lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar gaat het spel gehost worden?
en wat gaat dat grapje maandelijks kosten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:19:
waar gaat het spel gehost worden?
en wat gaat dat grapje maandelijks kosten? >:)
Waar die gehost gaat worden, denk op een server in NL ergens... ;)

Wat het maandelijks gaat kosten? Zolang de game in BETA fase verkeerd, kan ik aannemen dat ie nog gratis is ;) Wat ie daarna gaat kosten weet ik niet, misschien dat het ergens op http://www.tcos.com staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Noz ik heb als beginnend gamedevver wel wat vraagjes. Welke progs en tools gebruiken jullie om tot zo een game te komen?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De closed beta is inmiddels al een paar maandjes bezig. Alle testers staan onder een NDA (non-disclosure agreement) dus er zal nog niks naar buiten komen via de spelers. We releasen wel constant nieuwe media en informatie. In de faq op de site worden erg veel vragen beantwoord.

seamus:
Ik ben zelf een environment artist dus ik zal voornamelijk kunnen zeggen welke tools ik gebruik. Ik zelf gebruik 3ds max 7, photoshop en unrealED (unreal level editor) en dat is het wel zo'n beetje. Dit zijn zo'n beetje wel de enige tools die wij hier als artists gebruiken (uitzondering is sound uiteraard, geen id wat daar voor gebruikt wordt). Wat betreft de coders, ik zou niet weten welke tools zij gebruiken. De belangrijkste taal is iig c++ met als gameplay code voornamelijk uc (unreal code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-10 12:56
Ziet er goed uit. Helemaal omdat het uit NL komt, is het toch wat specialer. Ga me ff inschrijven en hou dit topic in m'n bookmarks. De screenies hebben wel wat weg van Fable trouwens, als het daar een beetje op lijkt (in een online versie dan) komt het wel goed :)

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 12-10 11:35
seamus21 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:30:
Noz ik heb als beginnend gamedevver wel wat vraagjes. Welke progs en tools gebruiken jullie om tot zo een game te komen?
Microsoft Visual Studio is wel vrij gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
ravenger schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:53:
[...]

Microsoft Visual Studio is wel vrij gebruikelijk.
Misschien voor het schrijven de code maar er worden natuurlijk veel meer tooltjes gebruikt om tot zo een resultaat te komen.
  • Tekenprogsels? (paint)
  • Ontwerpprogsels? (3d max)
  • Audioprogsels? (windows sound recorder)
  • Progprogsels? (notepad)
  • Eigen progsels? (level editor)
Natuurlijk onzin voorbeelden maar dit is dus waar ik benieuwd naar ben. Ik gebruik zelf Dev C++ of MS Visual Studio 2005 Express (goedkoop edition)

[ Voor 8% gewijzigd door seamus21 op 22-02-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook enorm leuk dat we een Nederlandse groep een MMO(RP)G gaat maken. Ik ben vooral geinteresseerd in hoe het globaal tot stand komt, kunnen jullie daar iets meer over vertellen?

Bijvoorbeeld hoeveel mensen werken eraan, welke opleidingen hebben jullie gedaan, hoe zijn jullie in contact gekomen, hoe hebben jullie dit gefinancierd gekregen (deze is waarschijnlijk te gevoelig om te beantwoorden, maar het lijkt me dat een MMO(RP)G een hoop kosten met zich meebrengt, en dat zeker een barriere is voor vooral nieuwe bedrijven in kleine landen...)

Vertel maar wat je wil en kan ofzo, nogmaals, ik vind het erg boeiend dat jullie dit voor elkaar gaan boksen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
seamus21 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:55:
[...]

Misschien voor het schrijven de code maar er worden natuurlijk veel meer tooltjes gebruikt om tot zo een resultaat te komen.
  • Tekenprogsels? (paint)
Natuurlijk onzin voorbeelden maar dit is dus waar ik benieuwd naar ben. Ik gebruik zelf Dev C++ of MS Visual Studio 2005 Express (goedkoop edition)
Tja, verwacht geen uberpaketten waar je zelf niet aan gedacht hebt. Een level editor zelf schrijven is ook wel vrij handig om snel de levels inmekaar te zetten; sommige commerciele engines bevatten wel een editor, maar als je een eigen engine hebt, of je engine hebt samengesteld uit verschillende paketten dan is zelf een level editor bouwen natuurlijk erg handig. Verder is een versiebeheersysteem natuurlijk onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We werken aan het spel met ongeveer 40 mensen. Dit zijn Nederlanders, Belgen, Engelsen, Fransen een paar Amerikanen en nog een Duitser. De meeste mensen hebben al een achtergrond in de games en veel mensen komen ook binnen via via.

Op de art kant van het spel zijn maar weinig mensen met een hbo/wo diploma. Er zijn ook een aantal stagairs. De meeste hebben echter wel hbo/wo gedaan maar het zijn veel 'dropouts' om het zo maar te noemen. 1 van onze concept artists heeft WO Biologie afgerond maar doet daar niks mee en tekend nu voor ons :).

Onder de programmeurs zitten wel meer afgestudeerden maar dat is ook lang niet iedereen. Dit zijn mensen die voornamelijk de traditionele informatica opleidingen gedaan hebben en daarnaast heel veel zelf bezig geweest zijn met proggen.

Over de financiering kan ik niks zeggen. Dit lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 23:54
Ziet er goed uit. Het heeft op sommige punten inderdaad wat weg van Fable maar heeft toch duidelijk zijn eigen stijl. Qua graphics zit het dus wel goed. Nu maar eens kijken of ze me weg krijgen bij WoW. Die bosses over en over killen word op den duur echt niet leuker en die items interreseren me meestal vrij weinig qua stats. Als ik er maar cool uitzie en uniek. Iedereen loopt daar bijna met dezelfde übergear puur vanwege de stats en dan zit ik op een roleplay server. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:10:
We werken aan het spel met ongeveer 40 mensen. Dit zijn Nederlanders, Belgen, Engelsen, Fransen een paar Amerikanen en nog een Duitser. De meeste mensen hebben al een achtergrond in de games en veel mensen komen ook binnen via via.

Op de art kant van het spel zijn maar weinig mensen met een hbo/wo diploma. Er zijn ook een aantal stagairs. De meeste hebben echter wel hbo/wo gedaan maar het zijn veel 'dropouts' om het zo maar te noemen. 1 van onze concept artists heeft WO Biologie afgerond maar doet daar niks mee en tekend nu voor ons :).

Onder de programmeurs zitten wel meer afgestudeerden maar dat is ook lang niet iedereen. Dit zijn mensen die voornamelijk de traditionele informatica opleidingen gedaan hebben en daarnaast heel veel zelf bezig geweest zijn met proggen.

Over de financiering kan ik niks zeggen. Dit lijkt me duidelijk.
Ah ok leuk om te horen. Studeer zelf nu ook HBO Informatica.en ik programmeer erg veel thuis. Ben daarom ook erg geintresseerd in de gebruikte programma's. Wij gebruiken op school voor het programmeren Java. Thuis gebruik ik C++ en soms Delphi. Verders ben ik qua modeling met 3D Max bezig geweest en voor graphics met adobe fotosoep cs.

[ Voor 1% gewijzigd door seamus21 op 24-02-2006 20:14 . Reden: el typo removed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 23:43
Hopelijk is het pittig of dat er desnoods later andere servers komen voor mensen die willen spelen onder moeilijker regels :)

Das vaak probleem dat veel ervaren spelers hebben, de nieuwe mmo's worden zo makkelijk. Het levelen gaat vaak erg rap, zo snel je basis dingen door hebt.

Maar ziet er zeer leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Hmm, krijgt best wel redelijk commentaar op www.mmorpg.com

[ Voor 84% gewijzigd door bangkirai op 24-02-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
seamus21 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 20:13:
[...]

Ah ok leuk om te horen. Studeer zelf nu ook HBO Informatica.en ik programmeer erg veel thuis. Ben daarom ook erg geintresseerd in de gebruikte programma's. Wij gebruiken op school voor het programmeren Java. Thuis gebruik ik C++ en soms Delphi. Verders ben ik qua modeling met 3D Max bezig geweest en voor graphics met adobe fotosoep cs.
offtopic:
ik ben ook bezig met HBO informatica, in Amsterdam, 4e jaars, ben bezig met een minor Gaming, wel grappig maar het is echt best wel basic stuff. Aan de ene kant jammer want ik had er graag meer over willen leren (kan natuurlijk altijd, maar goed als men het voorschotelt is het makkelijker eten eh), maar het blijft natuurlijk een informatica opleiding en geen opleiding gericht op games zoals bijvoorbeeld Gamedesign op de HKU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:55:
[...]

• Tekenprogsels? (paint)
Ik kan niet voor Khaeon spreken, maar hier een lijstje aangezien Noz blijkbaar niet verder kijkt dan z'n pixels ;) :P (nofi Noz)

Tekenprogsels = Photoshop CS (veruit het meest gebruikt)

3D Tekenprogsels = 3D Studio MAX (of Maya, maar in-game is meestal MAX...bedrijven als Square-Enix gebruiken Maya alleen voor de filmpjes)

Audioprogsels = voor componeren Reason, Cubase, Cakewalk/Sonar. Voor geluidseffecten Audition, Wavelab

Progprogsels = Visual Studio, Gnu Compiler, SnSys ProDG

Eigen progsels = vanalles...sommige dingen koop je, andere dingen maak je zelf. Ik neem aan dat voor TCOS wel wat middleware wordt gebruikt, wellicht weet Noz dat zo. Veel eigen tools worden meestal wel geschreven, maxscripts, export standaarden, editors (niet perse level editors, maar particle editors, font editors noem maar op)

Versiebeheer: Sourcegear, of SOS (Source Off Site) als er meerdere bedrijven aan meewerken

Bugtracking: Bugzilla, Elementool

Planning: MS Project, Excel

Tegenwoordig is het gebruiken van scripts ook steeds populairder, waarbij LUA de voorkeur geniet (inclusief WoW volgens mij).
ravenger schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 02:50:
[...]

offtopic:
ik ben ook bezig met HBO informatica, in Amsterdam, 4e jaars, ben bezig met een minor Gaming, wel grappig maar het is echt best wel basic stuff. Aan de ene kant jammer want ik had er graag meer over willen leren (kan natuurlijk altijd, maar goed als men het voorschotelt is het makkelijker eten eh), maar het blijft natuurlijk een informatica opleiding en geen opleiding gericht op games zoals bijvoorbeeld Gamedesign op de HKU.
Er zijn gewoon nog geen echt goede opleidingen in Nederland. Games developen is 99% auto didact, hoewel de hele MOD community een positieve ontwikkeling is. Programmeurs is ook niet zo'n probleem, iemand die op HBO niveau C++ kan programmeren kun je ook spellen leren maken, grafische mensen zijn lastiger te vinden...of je moet naar het buitenland kijken.

[disclaimer]
Ik heb verder niks met TCOS te maken he luitjes :)
ps. voor Noz: doe Erik T en Yesse A maar de groeten van me als je ze spreekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
offtopic:
Stikt het hier ineens van de gamedevelopers. Verander het topic maar naar gamedesign en development :P

Ik denk zelf dat opleiding maar deels belangerijk is. Het moet in je zitten en je ambitie zijn. Zelf volg ik de HBO opleiding mediatechnologie waar game development wel een onderdeel is.

http://www.immi.nl (site van de opleiding)
http://www.upgear.nl/ (Hier is onze school ook een onderdeel van)

Dit ga ik zeker doen en zit nu ook sind kort in een hobbyclub op school die zich ook met het maken van Games bezighoud. Verder heb ik m'n mbo (ook mt) afgerond met een 3D multiplayer spel en wat truucjes met Havoc B). Dik van genoten en ik ga hier zeker verder in. Ook heb ik stage gelopen bij een bedrijf waar we in Max omgevingen maakten voor realtime simulaties. Kortom het ligt meer aan je eigen keuzes dan aan een opleiding. Vind ik zelf O-)

Afijn, ff on topic.
Welke belangerijkste aspecten gaan ervoor zorgen dat dit spel verschilt van de al bestaande mmorpg's?

[ Voor 6% gewijzigd door nemo55 op 25-02-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 04:29:
[...]

Ik kan niet voor Khaeon spreken, maar hier een lijstje aangezien Noz blijkbaar niet verder kijkt dan z'n pixels ;) :P (nofi Noz)

Tekenprogsels = Photoshop CS (veruit het meest gebruikt)

3D Tekenprogsels = 3D Studio MAX (of Maya, maar in-game is meestal MAX...bedrijven als Square-Enix gebruiken Maya alleen voor de filmpjes)

Audioprogsels = voor componeren Reason, Cubase, Cakewalk/Sonar. Voor geluidseffecten Audition, Wavelab

Progprogsels = Visual Studio, Gnu Compiler, SnSys ProDG

Eigen progsels = vanalles...sommige dingen koop je, andere dingen maak je zelf. Ik neem aan dat voor TCOS wel wat middleware wordt gebruikt, wellicht weet Noz dat zo. Veel eigen tools worden meestal wel geschreven, maxscripts, export standaarden, editors (niet perse level editors, maar particle editors, font editors noem maar op)

Versiebeheer: Sourcegear, of SOS (Source Off Site) als er meerdere bedrijven aan meewerken

Bugtracking: Bugzilla, Elementool

Planning: MS Project, Excel

Tegenwoordig is het gebruiken van scripts ook steeds populairder, waarbij LUA de voorkeur geniet (inclusief WoW volgens mij).

[...]

Er zijn gewoon nog geen echt goede opleidingen in Nederland. Games developen is 99% auto didact, hoewel de hele MOD community een positieve ontwikkeling is. Programmeurs is ook niet zo'n probleem, iemand die op HBO niveau C++ kan programmeren kun je ook spellen leren maken, grafische mensen zijn lastiger te vinden...of je moet naar het buitenland kijken.

[disclaimer]
Ik heb verder niks met TCOS te maken he luitjes :)
ps. voor Noz: doe Erik T en Yesse A maar de groeten van me als je ze spreekt :)
Dank je voor deze reactie. Hier kan ik wel even verder mee. Echter die audio progsels daarvan is de originele website niet zo makkelijk van te vinden. Zou je me hier misschien via MSN mee verder kunnen helpen?

En inderdaad als Noz nog tijd vind hierop te reageren zou ik dat ook waarederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ze de groeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Geen intenties om te reageren op mijn vraag over gebruikte programmas/tools :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja heb toch al gereplyed welke tools ik gebruik? Kijk een paar posts omhoog.

Ik weet dat de coders overigens microsoft visual studio gebruiken. Verder hebben we nog een version control systeem ja (tortoise svn). De rest wat er qua code tools gebruikt wordt zou ik echt niet weten.

Verder gewoon office voor planning, docs, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:33:
Tja heb toch al gereplyed welke tools ik gebruik? Kijk een paar posts omhoog.

Ik weet dat de coders overigens microsoft visual studio gebruiken. Verder hebben we nog een version control systeem ja (tortoise svn). De rest wat er qua code tools gebruikt wordt zou ik echt niet weten.

Verder gewoon office voor planning, docs, etc.
Ik heb zelfs hele topic omhoog gelezen. Misschien iets gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:03:
[...]

Ik heb zelfs hele topic omhoog gelezen. Misschien iets gemist :?
Dit heb je gemist:
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:18:
seamus:
Ik ben zelf een environment artist dus ik zal voornamelijk kunnen zeggen welke tools ik gebruik. Ik zelf gebruik 3ds max 7, photoshop en unrealED (unreal level editor) en dat is het wel zo'n beetje. Dit zijn zo'n beetje wel de enige tools die wij hier als artists gebruiken (uitzondering is sound uiteraard, geen id wat daar voor gebruikt wordt). Wat betreft de coders, ik zou niet weten welke tools zij gebruiken. De belangrijkste taal is iig c++ met als gameplay code voornamelijk uc (unreal code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzettend offtopic dit alles boven mij:P

ik was zelf vanplan WoW te gaan halen... alleen aangezien ik dan met dit spel ook kan gaan beginnen heb ik een nieuwere game en geen onoverbrugbare achterstand op de top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Is er geen topic hier over gdd? Dan kunnen we het hier gewoon over het spel zelf hebben. Je kan ook kijken bij gameskool http://www.gameskool.nl/ Hier staat ook van alles over het onderwerp. Zelf kan ik ook uren doorlullen over gdd maar dat is in dit topic niet echt van toepassing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:01

Tyf

vind het spijtig dat er nu niemand zijn ervaringen (moest hijin de beta zitten) met ons kan meedelen, had zo graag keer wat meer gehoord over hoe de voorgestelde zaken in het echt zijn (combat, niet level gebasseerd winnen, characters, etc).
Hopelijk is de open beta vlug dat ik eens kan proeven, want wow ben ik gestopt en zoek een vervanger :)
Wat mij zo leuk lijkt is dat je zonder uren en uren spelen en max level te zijn, gewoon door goeie skills toch nog beetje bij kan blijven. En het niet gewoon is wie meeste speelt en dus hoogste level is en beste items heeft wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 04:17
Ik las in de Veronica gids geloof ik, dat dit spel wat te maken had met Within Temptation? :?

/edit
http://www.withintemptation.nl

[ Voor 19% gewijzigd door eX0duS op 26-02-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Within Temptation to write music for Spellborn’s upcoming online game.

The Hague, The Netherlands, February 8, 2006 Dutch rock sensation Within Temptation and game developer Spellborn NV announced a groundbreaking new partnership today.

Within Temptation will be providing exclusive songs to be...
Hier is de rest van het artikel

Zal me benieuwen hoe dit gaat uitpakken. Het idee klinkt in ieder geval leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 11:17
Ik ben niet zozeer geïnteresseerd in de tools die gebruikt worden, alswel de architectuur hoe zo'n MMORPG in elkaar gezet wordt. Ik heb redelijk wat bugs meegemaakt in SWG en WOW en me zéér afgevraagd waarom die niet 1-2-3 opgelost konden worden.

Zo hadden in SWG behoorlijk wat mensen een speeder (voertuig) met 40K health, waar de niet-cheaters maar 4K health hadden ofzo. Waarom doen ze niet "update vehicles set max-health = 4000 where max-health > 4000" ofzo?! Waarom doen ze daar maanden over om dat te fixen?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zoiets zo lang duurt? Geen idee, het kan van alles zijn, misschien is de code waar de maxhealth in staat wel gerelateerd aan een ander stuk code. Of misschien staat het op 10 verschillende plekken in de code. Misschien is het omdat er geen geld/tijd is om het op te lossen? Misschien is het niet opgemerkt door de developer? Er zijn zoveel dingen waar het van af kan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Soms lijken de bugs idd heel simpel op te lossen, maar ik weet zelf dan dat dat met programmeren vaak niet het geval is. Wat je als oplossing noemt is ook meer een workaround en lost het echte probleem niet op. Vaak moet dit onderzocht worden en manieren gezocht worden dit op te lossen zonder dat je daarbij andere dingen verkloot. Ook moet gekeken worden naar de prioriteit van het probleem, want een game zo groot als een mmorpg heeft vaak vele bugs en als er andere dingen die belangerijker zijn hebben die voorrang. Alles komt ook met een patch uit die ook nog eens uitgebreid getest moet worden voordat ie echt online mag om te kijken of er geen andere nadelige effecten bij komen die je hele mmo in één klap om zeep helpt. Het gaat hierbij vaak om een hoop geld en je heb geen zin om met een simpele fix de kans te lopen dat je al je klanten wegjaagd doordat dit dingen veroorzaakt die je per ongeluk ff over het hoofd zag.

Noz mag ik vragen op welke markt/doelgroep jullie je hebben gericht? Europees? Wereldwijd? Een paar landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowiezo gaan we voor europa en de US. Verder dan dat wordt er ook gekeken wat de mogelijkheden zijn maar daar is nog niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Houden jullie de us en europa gescheiden van elkaar net als in WoW? Of kan je als europeaan ook op de amerikaanse servers een character aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Hehe, ik knap altijd af op europese servers.
Speel liever met meer internationale spelersgroep, maar ja, das altijd keuze.
Duits, spaans, frans talige servers levert wel altijd meer totaal spelers op.
En ja, er komen ook steeds meer oost-europese spelers online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde FFXI ook altijd op Amerikaanse servers, aangezien ik begon met spelen toen de US versie uitkwam. Toen de EU versie later uitkwam werd het ook meteen minder gezellig eigenlijk, allemaal van die lui die Frans of Italiaans tegen elkaar gaan lopen schreeuwen (in public chat)...irritant is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe trailer voor het spel uit, je kan hem vinden op www.tcos.com.
Ziet er behoorlijk goed uit moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ik was met wow ook overgestapt van de euro-servers naar de us. Eén van de redenen was voor mij ook de taal en een paar vrienden. Maarja nu zit ik met die raidtijden en je kan niet ff makkelijk meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site lijkt een beetje dood, heb vandeweek dat pers gebeuren ingevult maar nog niets van ze gehoort. Kan natuurlijk dat ze het druk hebben of de persafdeling is een beetje dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:11:
site lijkt een beetje dood, heb vandeweek dat pers gebeuren ingevult maar nog niets van ze gehoort. Kan natuurlijk dat ze het druk hebben of de persafdeling is een beetje dood
Of ze zijn je hele achtergrond en levensverhaal aan het checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:11:
Wat wil je dan precies en waar ben je van? Denk niet dat ze iedereen accepteren, maar het is natuurlijk wel netje om even iets te laten horen. Misschien moet je nog even wachten op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de (nieuwe?) trailer op IGN bekeken. Ik wilde even mijn mening erover geven, misschien dat jullie marketingafdeling daar wat aan heeft :). Natuurlijk is het maar de mening van 1 persoon.

De stem was goed, goed verstaanbaar en ook een goede toon. Het verhaal is een beetje te diep denk ik voor zo'n korte trailer. Teveel historie in een korte tijd (ongeveer 1 minuut van de trailer), vooral gezien het type game.
De gameplay ziet er leuk uit, al had ik het idee dat het allemaal meleeclasses waren (misschien 1 spell gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe trailer ook gezien, eerste wat me opviel was dat het er kwalitatief allemaal een stuk netter en afgewerkter uit ziet dan de vorige trailer. Het blijft hoe dan ook knap hoe goed alles wordt uitgewerkt, zeker als je bedenkt dat dit eigenlijk Khaeon's tweede project pas is. En de muziek van Kyd he...ben al groot "fan" van hem sinds ik via Bjorn Lynne (o.a. Worms muziek) met zijn muziek in aanraking kwam (zie www.lynnemusic.com). Ik vond de narrator ook erg tof, niet de standaard Amerikaanse "One Maaaaan, one desiiiire" film trailer stem :)

Ik vroeg me alleen af hoe je in godsnaam het 'discover new worlds first and claim ownership' werkbaar wil maken in een spel met straks duizenden spelers :) Het zal toch vast niet zo zijn dat ik in m'n eentje even een complete realm kan toe-eigenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:26:
Ik vroeg me alleen af hoe je in godsnaam het 'discover new worlds first and claim ownership' werkbaar wil maken in een spel met straks duizenden spelers :) Het zal toch vast niet zo zijn dat ik in m'n eentje even een complete realm kan toe-eigenen?
De vijf high houses in het spel zullen om de shards vechten. Van wat ik heb begrepen zal een high house als hij eenmaal de strijd heeft gewonnen voor een lange tijd, zoniet eeuwig, leiding houden over die shard. Maar het winnen van zo'n shard zal wel lang moeten duren, rond de anderhalf maand. Ik kan jammer genoeg het artikel wat ik hierover heb gelezen niet terugvinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 01:53:
[...]

De vijf high houses in het spel zullen om de shards vechten. Van wat ik heb begrepen zal een high house als hij eenmaal de strijd heeft gewonnen voor een lange tijd, zoniet eeuwig, leiding houden over die shard. Maar het winnen van zo'n shard zal wel lang moeten duren, rond de anderhalf maand. Ik kan jammer genoeg het artikel wat ik hierover heb gelezen niet terugvinden :(
Shards zullen gaandweg wel steeds toegevoegd worden en die er het eerste is die mag hem voorlopig regeren. Wel een handige aanpak om het spel steeds te kunnen uitbreiden op deze manier =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Het spel doet me steeds aan de efteling denken. Of ligt dat aan mij? Ik hou wel van een sprookjessfeer. En dat zit er volgens mij voldoende in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:32:
Het spel doet me steeds aan de efteling denken. Of ligt dat aan mij? Ik hou wel van een sprookjessfeer. En dat zit er volgens mij voldoende in.
Ik zou zeggen naar de the official site---->

www.tcos.com

En de Nederlandse------>

www.TheChroniclesofSpellborn.nl

en leef je uit :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:56:
[...]

Ik zou zeggen naar de the official site---->

www.tcos.com

En de Nederlandse------>

www.TheChroniclesofSpellborn.nl

en leef je uit :D:D:D
Topictitel: -> [PC] The Chronicles of SpellBorn (TCOS)
Dus ik geloof dat ik hier goed zit :P

In ieder geval bedankt voor de links al kende ik ze al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, hier loopt wel een topic :Y) Hou het spel al een tijdje in de gaten, filmpjes zien er best goed uit, ben heel erg benieuwd hoe de uiteindelijk game eruit gaat zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Topicstarter
ik moet geloof ik de starttopic eens update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe idd, het spel begint er zeer interessant uit te zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ziet er best mooi uit, khoop dat ze snel beta gaan draaien :)

[ Voor 88% gewijzigd door prutser001 op 11-05-2006 14:55 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik hou deze game ook al geruime tijd in de gate en ik moet zeggen dat ik er alleen maar positiever over wordt (laatste filmpje is echt vet).. Wat ik me wel afvraag is, waarom deze game zover uit de media blijft? Ik hoor er namelijk over het algemeen vrij weinig over terwijl de game ondertussen wel al in closed beta is beland.. En binnekort naar open beta verhuisd? Ik hoop dat de game tegen die tijd wat meer aandacht krijgt, want het lijkt me iig een top game te worden.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

nouw, de graphics kunnen dan best erg cool zijn, ik vond de besturing iig zwaar kud. misschien is dat iets verbetered, heb het al lang niet meer geprobeerd.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Dat bekend dus dat je in beta zit? en net de NDA gebroken hebt :P maarum het is nog beta ;) de besturing kan best ondertussen wel verbeterd zijn..

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Beetje jammer dat er niet gesproken mag worden van ervaringen in de béta. Vraag me af wat de reden hiervan is. Zo valt er niet echt iets te bespreken over het spel waardoor deze thread een behoorlijk stil is. Het verliest bij mij iig de aandacht op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:38:
Beetje jammer dat er niet gesproken mag worden van ervaringen in de béta. Vraag me af wat de reden hiervan is. Zo valt er niet echt iets te bespreken over het spel waardoor deze thread een behoorlijk stil is. Het verliest bij mij iig de aandacht op het moment.
In de closed beta niet, open beta wel en die zit eraan te komen. Het spel komt zoals het nu lijkt ook pas eind dit jaar uit, dus er is nog wel even tijd om te bespreken. Verder wordt op de officiele site de sluier wel constant ietsje verder gelicht waardoor er genoeg te bespreken is op de forums aldaar, wat ook erg leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Uhmmie schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 00:12:
Dat bekend dus dat je in beta zit? en net de NDA gebroken hebt :P maarum het is nog beta ;) de besturing kan best ondertussen wel verbeterd zijn..
kan ik daaruit concluderen dat jij op de hoogte bent van deze nda? aangezien ik deze nergens op het publiekelijke site tegenkom. of zoals corwynn zegt
What lies hidden . . .

. . . can only be seen by those under NDA.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PipoDeClown schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:21:
[...]

kan ik daaruit concluderen dat jij op de hoogte bent van deze nda? aangezien ik deze nergens op het publiekelijke site tegenkom. of zoals corwynn zegt
[...]
Nou het hele forum staat er vol met verwijzingen over wat wel en niet kan, maar de daadwerkelijke NDA waarschijnlijk niet en de mensen die in de beta zitten zullen deze ook wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Laatst online: 18-06 19:44
beetje laat, maar ik vind dit spel mede ook een van de beste spellen die nederland heeft/gaat voorbrengen. en ook een van de mmorpg's waar ik echt op zit te w8en. dit spel zal zeker voor ophef gaan zorgen in de game business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Ik ben zelf de co oprichter van http://www.thechroniclesofspellborn.nl [/reclame]. We zijn nog opzoek naar medewerkers. Een must is alleen wel dat je in de beta zit. :) (Dit in tegenstelling tot wat we eerder zeiden, maar we willen gemotiveerde mensen vanwege het spel, niet vanwege de beta)

Niet dat we heel erg actief zijn op het moment, maar dat mede omdat er op het moment nog niet veel valt te beleven in de wereld van spellborn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf net ingeschreven, ik speel sinds een jaar of 2 meerdere MMORPG's en zie nu al door de bomen het bos niet meer. Omdat je voor velen moet betalen vallen ze snel af tenzij ze in het oog springen danwel door iemand op wordt gewezen echter blijft er dan nog teveel over om een keuze uit te maken en zoveel tijd heb ik nou ook weer niet (werken, huishouden enz.).
Ik ben benieuwd... heel benieuwd want het ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 16-10 12:07

junglebeast

hier staat iets

Ik had me ook opgegeven voor de beta maar kreeg geen kans. Ik ontvang alleen de nieuwsbrief nu.

Het spel ziet er erg mooi uit. Fantasierijk en ja en beetje Droomvlucht :) Einde van het jaar zou het uit komen. Ben benieuwd.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu AoC is uitgesteld tot maart 2007 moet dit spel mijn mmorpg honger maar gaan stillen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Heb me ingeschreven voor de beta die in september van start zou gaan. Hoe kan je je kans op looting verhogen? Stond iets van op forum actief te zijn. Klopt dat? Wil em echt wel testen. Ben RPG-addict en speelde GW, WoW en EvE nu.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik zie het spel net op games.fok.nl staan. Gelijk even aangemeld voor de beta. Ik hoop dat dit spel van mij van mijn WoW verslaving af gaat helpen :9 want GuildWars komt niet eens in de buurt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Krijg net mailtje van mmorpg.

Maar huh, mogen we wat beta keys :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Ja
Als Noz deze topic nog leest.
Wat zijn nu betere testers dan tweakers?
gimme a key
Sta overigens wel geregged voor een key maar no luck yet.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volgens mij weleens geweest in de ontwikkelkelder Noz, zitten jullie nog steeds in Den Haag in (hoe heet die buurt ook al weer met al dat groen)

Kan me herinneren dat het een luxe soort vila pand was toch?
En beneden stonden de comp's

Kan me vergissen hoor tis al weer een jaar geleden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, het is bijna zover! De officiele releasedate voor de game is bekend! Het lijkt me een gaaf spel en ik ga het zeker proberen.

Hier een stukje uit het nieuwsbericht op de officiele tosc site:
Open beta can be expected to start early April 2007 and release in Europe is planned for May 2007 with other continents following in Q2 and Q3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Zijn er mensen die in de beta zitten met ervaringen? Ben erg benieuwd naar het combat systeem ....

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb net ff de site en screens enzo bekeken van deze game. En damn, dat er erg goed uit.
Het concept van TCOS ziet er heel indrukwekkend uit. Ik zou deze game graag willen uitproberen. :)

Komt er ook een trial uit voor de game??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al een hele lange lurker van dit spel. ik ben nooit zo into MMO´s geweest, maar een MMO van ´neerlands bodem, sign me up!

helaas nog steeds geen beta key ontvanger, grrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Lijkt me een erg mooi spel, eens kijken of ik ook een betakey te pakken kan krijgen. Weer eens wat anders dan Guild Wars wat ik nu al zo'n twee jaar speel.

Koopt neederlandsche waer! ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Hey troon ... als je die dan te pakken krijgt he .... ;) je hebt mijn nummer nog ^_^ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Muppet schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:09:
Hey troon ... als je die dan te pakken krijgt he .... ;) je hebt mijn nummer nog ^_^ ?
Jij laat me ook niet met rust he pannenkoek :P

Maarreh, is goed hoor. Wanneer gaan we weer es lannen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:47:
Zijn er mensen die in de beta zitten met ervaringen? Ben erg benieuwd naar het combat systeem ....
Closed Beta phase 3 is nu aan de gang en daar geldt helaas nog een NDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:10:
[...]

Closed Beta phase 3 is nu aan de gang en daar geldt helaas nog een NDA.
Ohw da's wel jammer :{ Ben wel erg benieuwd hoe het verloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscript
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 08:11
Ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat dit weer de zoveelste mmo ging worden, maar hoe meer ik me hierin verdiep, hoe interesanter het wordt. Als het een beetje lekker speelt ga ik hem zeker spelen.

Op het tcos forum is aangegeven dat de open beta half mei start.

Verder staat op mmorpg.com een inleidend verhaaltje over deze game, die binnenkort wordt uitgebreidt met diepere informatie.
Link

Hier een niet al te gedateert filmpje van wat combat, aan de onderkant zie je de "draaidende" skillbalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.