Ik ben momenteel bezig met een (stage) project om Office 97 om te zetten naar Office 2003 voor een organisatie van zo'n 200 werkstations. Er wordt helaas met veel verschillende databases gewerkt (access) die moeten blijven draaien. Heeft iemand (ookal is het op kleinere schaal) ervaring met het overzetten van Office 97 naar Office 2003? Wat zijn zoal dingen waarop ik moet gaan letten. Het zal overigens allemaal gelijktijdig moeten gaan gebeuren ('s nachts).
Mijn leidinggevende wil trouwens dat alle werkstations gecontroleerd worden op of het allemaal goed is verlopen. Het mag ook per (automatische) e-mail vanaf de werkstations gebeuren (die geactiveerd dient te worden als het goed is verlopen). Iemand hiervoor tips? Ik wilde zelf eigenlijk 1 op de 4 werkstations testen, als er namelijk 50 gewoon goed werken is de kans groot dat de overige 150 ook goed werken. Hiermee kon mijn leidinggevende echter niet akkoord mee gaan, hij wil dat echt alles wordt 'getest'.
Alle tips zijn welkom, alvast bedankt.
Mijn leidinggevende wil trouwens dat alle werkstations gecontroleerd worden op of het allemaal goed is verlopen. Het mag ook per (automatische) e-mail vanaf de werkstations gebeuren (die geactiveerd dient te worden als het goed is verlopen). Iemand hiervoor tips? Ik wilde zelf eigenlijk 1 op de 4 werkstations testen, als er namelijk 50 gewoon goed werken is de kans groot dat de overige 150 ook goed werken. Hiermee kon mijn leidinggevende echter niet akkoord mee gaan, hij wil dat echt alles wordt 'getest'.
Alle tips zijn welkom, alvast bedankt.