[XML/JS] Active Widget -> refresh()

Pagina: 1
Acties:

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06-2025
Ik probeer met een functie een Active Widget te laten refreshen.
Alleen ik heb hier enkele problemen mee.
Er is weinig te vinden over deze functie op het web. Hetgeen wat ik heb gevonden heeft me wel een beetje op weg geholpen.
Deze info had ik gevonden: http://www.activewidgets....d-data-in-grid-based.html
Ik maak gebruik van XML bestanden. In deze bestanden komen de gegevens te staan (results) die ik nodig heb en deze worden ingelezen als ik de pagina laad. Dus bij het laden wordt de active widget gevult. Maar als ik enkele functies heb gedaan op de pagina is het wel de bedoeling dat een andere widget wel refresht om de juiste gegevens weer te geven.
De gegevens die hij moet inladen staan in het bestand abonnementen.txt.

De functie zoals ik hem nu heb is dit:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
function refreshActiveWidget() { 
        obj.setStatusProperty("code", "loading"); 
        obj.refresh(); 
        table.setURL("./abonnementen.txt");
        table.request(); 
        obj.setStatusProperty("code", ""); 
        obj.refresh(); 
}

Als ik de pagina run en ik dblclick op een row (hier heb ik zolang de aanroep van de functie ingedaan om te testen) dan moet diezelfde widget refreshen.
niet dat er in dit geval veel zal gebeuren maar ik moet wel zien dat hij heel even zal loaden en vervolgens weer dezelfde gegevens zal moeten laten zien.
Maar het probleem is dat hij blijft hangen bij het loaden.
Zoals uit mijn bron in de bovenste link wordt er verteld dat de "url" dan niet goed is iets in die richting.
Maar bij het laden van de pagina werkt dit ook gewoon zo dus vraag me af waarom het nu dan zo niet werkt?
Hieronder nogmaals het probleem in beeld:
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s136588/widget2.jpg
Errst worden de gegevens goed weergeven maar nadat de functie wordt aangeroepen blijft hij hangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgertje84 op 10-11-2005 10:12 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Verwijderd

Zet je nu een Asp.Net mapping op je url "./" ipv "../" ? Afgezien daarvan, bied het grid geen mogelijkheid om exceptions te gooien als een bestand niet gevonden kan worden, geladen kan worden, etc. ?

Iets in de richting van table.onFileException = foo;

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 10:18 ]

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06-2025
ik weet niet het komt maar het werkt ineens :?
eerst heb ik in de functie deze lijn erbij gezet: document.body.style.cursor = 'default';
toen werkte het, net haalde ik deze regel weg en toen werkte het ook :P
tjah beetje vaag maar zal wel weer iets te vlug hebben gedaan maar het werkt dus wel zoals ik het had gepost... :)

sorry ik werk niet met ASP (heb er btw nog nooit mee gewerkt dus ik ken het niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Tijgertje84 op 10-11-2005 10:19 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H