Toon posts:

[PowerPoint 2000]Hyperlink maken naar 1e dia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een presentatie in Powerpoint.
Nu staan er ongeveer 3 dia's in de presentatie, wat ik nu wil doen is in powerpoint een hyperlink maken in de laatste dia en zorgen dat hij door midddel daarvan gewoon automatisch naar de eerste dia gaat in de presentatie. Is dit mogelijk in PP?

Zoja; Hoe dan?
Zoniet: Is er een ander soort manier om dit te doen?

Edit: Kan een modje even de titel aanpassen naar: [PowerPoint 2000]Hyperlink maken naar 1e dia

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 10:08 ]

Verwijderd

Wil je de hele presentatie laten herhalen of wil je na de tweede keer de eerste dia verder gaan met dia 4?

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Kun je niet gewoon bij de instellingen van de presentatie zeggen dat ie moet verder gaan tot op Esc wordt gedrukt. (of denk ik te simpel)

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon door middel van een hyperlink zorgen dat hij automatisch naar Dia # gaat.
Dus het is op zich eigenlijk niet de powerpoint presentatie volledig laten herhalen.

# = De bepaalde dia pagina.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kan een modje even de titel aanpassen naar: [PowerPoint 2000]Hyperlink maken naar 1e dia
astu.
offtopic:
Voor dit soort dingen kun je beter het topic-report Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif gebruiken ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Probeer het eens met een Hyperlink maken en dan bladwijzer selecteren, dan de betreffende dia selecteren?

Verwijderd

Even testen levert hier op dat je wel een hyperlink kunt maken naar een andere dia die met een muisklik werkt. Of het ook automatisch kan heb ik nog niet kunnen vinden.
Je moet de hyperlink wel maken binnen een tekstkader (invoegen hyperlink - naar bladwijzer). daarbuiten wil hier in ieder geval niet werken.
Pagina: 1