Toon posts:

[XP] 40gb niet zichbaar*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Voor school gebruik ik een 80gb schijf. Nou heb ik daarvoor een image gekregen die er een paar partities opzet. Daarvan was 40gb eerst verborgen. Die heb ik thuis ge-unhide door de hdd als slave in mijn pc te stoppen. Nu kom ik net op school en windows begon opeens weer met de setup. Dus alles was weer geresetted. Maar als ik die partitie weer wil unhiden is ie maar 4gb. Met welk programma ik ook kijk, er word maar 40gb gezien en de overige 40gb is gewoon kwijt lijkt het wel. Het word ook niet als unallocated aangegeven ofzo.

Weet iemand waar mijn 40gb gebleven is?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:08

lier

MikroTik nerd

Erg flauw...:Misschien thuis op je pc ?

Misschien kan je een screenshot maken vanuit diskmanagement voor ons ?
Zo is het een beetje erg moeilijk te beoordelen...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:28:
Hoi,
Voor school gebruik ik een 80gb schijf. Nou heb ik daarvoor een image gekregen die er een paar partities opzet. Daarvan was 40gb eerst verborgen. Die heb ik thuis ge-unhide door de hdd als slave in mijn pc te stoppen. Nu kom ik net op school en windows begon opeens weer met de setup. Dus alles was weer geresetted. Maar als ik die partitie weer wil unhiden is ie maar 4gb. Met welk programma ik ook kijk, er word maar 40gb gezien en de overige 40gb is gewoon kwijt lijkt het wel. Het word ook niet als unallocated aangegeven ofzo.
Weet iemand waar mijn 40gb gebleven is?
Kristallenbol gok:
Het lijkt mij logisch dat die 40 GIG de verschillende Ghost images bevat voor PC's bij jullie op school. Door deze te unhiden werd deze bootable en werd netjes de automatische installer opgestart die alles reset. Waarom je hem nu niet nogmaals kunt unhiden vindt ik een beetje vaag. Heb je wel goed gekeken?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je niet Sequoia view gebruiken om te zien hoeveel gigabyte er nou echt wordt gebruikt. Check de OM Faq voor de links, en er staan nog een aantal handige programma's in :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost. Op school zijn ze zo slim geweest om in sommige pc's een interne hdd te plaatsen met precies dezelfde partities alleen dan op een 40gb schijf. Alleen omdat dit dus niet met alle pc's het geval was (maar enkele) dacht ik dat er met mijn hdd wat mis wat.