Tijdens het overzetten van mp3's naar m'n x-box krijg ik errors bij de files waar van de bestandsnaam langer is dan x-characters. Hoeveel weet ik niet precies en moet ik nog ff testen, maar ik wil die bestanden er wel allemaal op. Het gaat om ongeveer 8000 mp3's waarvaan bijna 2000 een te lange bestandsnaam hebben. Ik heb het geprobeerd met c-xbox tools (waarmee het helemaal niet lukt) en flashfxp. Flashfxp doet al meer (ook grote bestanden > 2gb). Nou is mijn vraag of dit ligt aan het programma wat ik gebruik of de xbox? Als het dat laatste is moet ik dus een proggie hebben waarmee je makkelijk meerdere bestanden kan inkorten. Aangezien ik het niet zoek om 2000 bestanden handmatig te renamen.
M'n xbox is nog maar net voorzien van een mod en een 250 Gb hdd en heb er nog weinig ervaring mee. Kheb een smartxx chip.
Afhankelijk van de oorzaak is dit een topic voor windows of spielerij lijkt me.
Ik heb de search gebruikt maar niks gevonden. Misschien zoek ik niet goed maar ben normaal nooit iemand die topics start over problemen.... vindt het meestal wel met de search.
M'n xbox is nog maar net voorzien van een mod en een 250 Gb hdd en heb er nog weinig ervaring mee. Kheb een smartxx chip.
Afhankelijk van de oorzaak is dit een topic voor windows of spielerij lijkt me.
Ik heb de search gebruikt maar niks gevonden. Misschien zoek ik niet goed maar ben normaal nooit iemand die topics start over problemen.... vindt het meestal wel met de search.