Sinds de laatste paar dagen krijg ik in mijn exchange tracking center een rare foutmelding wanneer ik een email verstuur naar een info@domeinnaam.nl. Ik kan helaas niet controleren of deze mail aankomt totdat ik een reactie ontvang op deze mail. Bij het opvragen van de gegevens van de verzonden mail krijg ik de volgende melding te zien:

en krijg ik op de laatste regel bij smtp verzending dus ook die vreemde kreet and/or.

Ik heb over dit geval, and/or, nergens iets kunnen vinden, wel andere meldingen op de plaats van die kreten. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat op een of andere manier de mail niet aankomt.
Is er iemand die weet waar deze fout mee te maken heeft, misschien iets onjuist geconfigureerd?
Het gaat om Exchange 2003 SP2

en krijg ik op de laatste regel bij smtp verzending dus ook die vreemde kreet and/or.

Ik heb over dit geval, and/or, nergens iets kunnen vinden, wel andere meldingen op de plaats van die kreten. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat op een of andere manier de mail niet aankomt.
Is er iemand die weet waar deze fout mee te maken heeft, misschien iets onjuist geconfigureerd?
Het gaat om Exchange 2003 SP2
[ Voor 2% gewijzigd door SierdW op 10-11-2005 17:38 . Reden: Details Exchange versie toegevoegd ]