Ik ben nu bezig met een onderzoekje op de universiteit, waardoor ik 2 dagen van 6 tot half 1 's nachts achter een pc zit. Nu leek het me leuk om in de tussentijd een filmpje te kijken ofzo, om de tijd te doden. Ik heb hier alleen geen administrator rights, en bij het afspelen van xvid films werkt alleen het geluid. Ik heb geprobeerd de codecs te installeren...maar dat lukt niet. Andere films (divx etc.) werken wel, maar die zijn tegenwoordig niet echt meer te downloaden.
De pc's zijn ruim snel genoeg (P4 2,8 ghz ofzo) , het is toegestaan om films te kijken, maar helaas valt er niets met IT beheer te regelen. Op de pc's staat winxp sp2 (pro waarschijnlijk) met WMP9 (eventueel kan ik ook wel aan winamp of media player classic komen)
Heeft iemand een idee hoe ik toch xvid's kan kijken zonder extreme stappen te zetten zoals het te converten naar iets anders?
De pc's zijn ruim snel genoeg (P4 2,8 ghz ofzo) , het is toegestaan om films te kijken, maar helaas valt er niets met IT beheer te regelen. Op de pc's staat winxp sp2 (pro waarschijnlijk) met WMP9 (eventueel kan ik ook wel aan winamp of media player classic komen)
Heeft iemand een idee hoe ik toch xvid's kan kijken zonder extreme stappen te zetten zoals het te converten naar iets anders?