Toon posts:

installatie windows + keuze menu uit diverse programma's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een dvd gaan samenstellen waarop windows xp komt te staan + een aantal diverse programma's.

nu is het me al gelukt om een unattendend installatie te maken, zodat alle programma's mee geinstalleerd worden.

maar ik wil het liefst zelf kunnen kiezen uit de programma's. wat ik wil is dus als volgt:
windows wordt geinstalleerd,
vervolgens krijg je een lijstje te zien met beschikbare programma's die je aan kan vinken,
deze moeten meegeinstalleerd worden.

hoe realiseer ik dit?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ik zie nergens in je startpost terug dat je al in [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml] hebt gekeken?
Wellicht dat je daar je antwoord kunt vinden :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
nee dus wie kan me helpen :)

nogmaals, op de dvd moeten programma's komen zoals office en antivirus.
de gebruiker moet zelf de keuze krijgen bij de windows installatie om wel of geen office te installeren, enz.

dat moet allemaal op een bootable dvd komen; een unattend windows xp installatie en vervolgens een programmaselectie.

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:18:
nee dus wie kan me helpen :)

nogmaals, op de dvd moeten programma's komen zoals office en antivirus.
de gebruiker moet zelf de keuze krijgen bij de windows installatie om wel of geen office te installeren, enz.

dat moet allemaal op een bootable dvd komen; een unattend windows xp installatie en vervolgens een programmaselectie.
dus je wilt tijdens de windows install vragen wat de gebruiker wilt?
dit kan volgens mij niet..
je kan wel na installatie een selectie menu laten zien (in windows) met welke software geinstalleerd kan worden..
lijkt me dat je dit bedoelt?
dit kan je a.h.v. het unattende windows topic en unattende.msfn.org realiseren..
daar zijn zelfs meerdere mogelijkheden voor :)

[ Voor 10% gewijzigd door mschol op 21-11-2005 14:22 ]

Verwijderd

Windows Post Install wizard is een goed programma om dit mee te doen.