Ik heb sinds kort een nieuwe HD (Maxtor 200 GIG), omdat mijn seagate het leven liet, echter sinds de installatie hiervan, plus nieuwe install windows, drivers, laatste divx drivers, haperen de video's die ik afspeel af en toe, niet echt regelmatig, maar wel vaak. Ik zie dat er dan activiteit van de schijf is en dus hapert ie wat. Vrij storend. Ik heb inmiddels Windows al opnieuw geinstalleerd, maar geen succes. Is dus echt een hardware probleem. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Verwijderd
Staat hij niet in PIO-modus, eventjes kijken bij de Device Manager--->IDE/ATA....-->IDE-kanaal waar je hdd op zit--->Advanced settings.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 00:23 ]
Utradma is goed. PIO is fout.
Lees ook :
OM FAQ / Beleid:mijn schijf is brak.....
zekre software niet uitsluiten b.v.:
Lees ook :
OM FAQ / Beleid:mijn schijf is brak.....
zekre software niet uitsluiten b.v.:
Software
De logge Norton Antivirus virusscanner leunt behoorlijk op de schijfprestaties tijdens auto-protect. Programma's starten 10 tellen later op, je ondervindt lags tijdens het surfen, etcetera. Er zijn ook virussen en spyware die de schijfprestaties beïnvloeden. Gooi een (fatsoenlijke) virusscanner op je systeem los en laat adaware, spybot, etc je systeem afzoeken naar spyware en achterpoortjes.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.