NOT opendir: toch inhoud netjes laten zien

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-04 19:40
Ik wil graag een "open dir" laten zien, maar de server staat dat niet toe. Ik wil een publiekelijk toegankelijk archief met dirs, subdirs en files maken waarin iedereen lekker kan bladeren.

Hoe maak ik een open dir waar open dir niet is toegestaan door de server software? Scriptje? Wie helpt?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat kun je gebruiken? PHP? ASP? ASP.NET? Perl? Kun je niet met een .htaccess file Indexes aanzetten, mits je met Apache werkt? En belangrijker: wil je het zelf programmeren?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Maak een ASP/PHP/JSP script die een mooie file-listing laat zien :) Is genoeg over te vinden.

Verwijderd

André schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:19:
Maak een ASP/PHP/JSP script die een mooie file-listing laat zien :) Is genoeg over te vinden.
Of download een kant en klare, zoals deze:
*knip*

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 09-11-2005 22:37 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 21:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:28:
[...]

Of download een kant en klare, zoals deze:
Right... hier in P&W ontwikkelen we zaken zelf he ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-04 19:40
Creepy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:37:
[...]

Right... hier in P&W ontwikkelen we zaken zelf he ;)
Eh, ja... maar ik dan... Ik ben er zelf niet in thuis, en zou dus wel degelijk geholpen zijn met een kant en klaar scriptje. Mag het voor één keer? Of anders per email? dan hoeft niemand het te merken hier :)

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:26

Rhapsody

In Metal We Trust

teake schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:42:
[...]

Eh, ja... maar ik dan... Ik ben er zelf niet in thuis, en zou dus wel degelijk geholpen zijn met een kant en klaar scriptje. Mag het voor één keer? Of anders per email? dan hoeft niemand het te merken hier :)
Google is your friend ;)

🇪🇺 pro Europa!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 21:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

teake schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:42:
[...]

Probeer je zelf er dan in thuis te maken, of probeer in elk geval te doen alsof je je er in wilt verdiepen :P

Je weet zelf nu ook wel dat dit in elk geval niet de manier is :) Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 11-11-2005 20:52 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.