Hallo mensen, Ik ga mijn Laptop verkopen omdat het toch niet echt gamed zoals normale desktops, alhoewel de specs wel goed zijn ( Acer Aspire 1804Wsmi ).
Het komt er opneer dat ik nu een nieuw systeempje moet aanschaffen.
Ik zal hiervoor rond de 1400 euro hebben en omdat ik een laptop had voor laatste maanden ben ik erg achter met de laatste nieuwtjes en koopjes.
Daarom kom ik hier. Wat zou ik allemaal kunnen krijgen voor 1400 euro?
Pc helemaal volproppen komt het dus op neer.
Ik zat al te denken aan een mobo met SLI erbij.. maar ik zal het niet redden om dan 2 videokaarten erbij te nemen, Is het dan overbodig om SLI mobo te nemen ??
ik heb begrepen dat de Geforce 7800GTX nu een beetje 'DE' Videokaart is, Is deze echt goed?
Ik zou graag ook nog een 5.1 geluidskaart erbij willen maar hoeft niet meteen een Creative audigy 2zs te zijn.
Ik weet niet precies wat ik wil maar ik wil goed gamen ermee en zoveel mogelijk in proppen voor de 1400 euro
.. een muis en keyboard heb ik al.. Monitor ook.
Iemand suggesties ?
Alvast bedankt,
Reinier
Het komt er opneer dat ik nu een nieuw systeempje moet aanschaffen.
Ik zal hiervoor rond de 1400 euro hebben en omdat ik een laptop had voor laatste maanden ben ik erg achter met de laatste nieuwtjes en koopjes.
Daarom kom ik hier. Wat zou ik allemaal kunnen krijgen voor 1400 euro?
Pc helemaal volproppen komt het dus op neer.
Ik zat al te denken aan een mobo met SLI erbij.. maar ik zal het niet redden om dan 2 videokaarten erbij te nemen, Is het dan overbodig om SLI mobo te nemen ??
ik heb begrepen dat de Geforce 7800GTX nu een beetje 'DE' Videokaart is, Is deze echt goed?
Ik zou graag ook nog een 5.1 geluidskaart erbij willen maar hoeft niet meteen een Creative audigy 2zs te zijn.
Ik weet niet precies wat ik wil maar ik wil goed gamen ermee en zoveel mogelijk in proppen voor de 1400 euro
Iemand suggesties ?
Alvast bedankt,
Reinier