[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found
segmentation fault 
gaf ie maar een error..
het rare is dat ik licq wel kan starten, zolang ik maar nix verander.. maar dan is er niet mee te werken
gaf ie maar een error..
het rare is dat ik licq wel kan starten, zolang ik maar nix verander.. maar dan is er niet mee te werken
Heeft hij het wel met een oudere kernel gedaan?
Heb je licq zelf gecomileerd..
zoja misschien gebruikt de 2.4.0 kernel een andere functie aanroep ofzo iets..:)
compileer licq is opnieuw..
Heb je licq zelf gecomileerd..
zoja misschien gebruikt de 2.4.0 kernel een andere functie aanroep ofzo iets..:)
compileer licq is opnieuw..
Als je Redhat gebruikt, moet je een speciale rpm downloaden (volgens mij ook bij http://www.licq.com )... de kernelversie doet er niet toe, bij mij draaid licq als een zonnetje op 2.4.0
Verwijderd
Ik weet niks van Licq, maar heb je niet een ubstable version ofzow? Want een segfault wijst toch op een programmeer fout in code(een overflow red.)
Deze problemen komen (o.a.) voor als je QT2.1 hebt... als dat zo is, update ff naar QT2.2
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
geen distro, m'n eige (linuxfromscratch)
alles up 2 date..
nieuwste qt, nieuwste gtk nieuwste licq nieuwste licq plugins nieuwste alles dus:)
Ik heb ook al zitten klooien onder andere users en allerlei flags aan de ./configure gehangen.. maar segfault blijft.:(
alles up 2 date..
nieuwste qt, nieuwste gtk nieuwste licq nieuwste licq plugins nieuwste alles dus:)
Ik heb ook al zitten klooien onder andere users en allerlei flags aan de ./configure gehangen.. maar segfault blijft.:(
Pagina: 1