Wie kan mij helpen met het volgende probleem? Ik heb hier een media centertje in elkaar getimmerd. Op de TVout staat (logisch natuurlijk
) de TV, op de VGA een LCD monitor. Nu wil ik het zo hebben dat ik MCE op mijn TV kan laten spelen, en ik de rest van de computer tegelijkertijd kan gebruiken op mijn LCD schermpje. Heb nu dual view aanstaan, en MCE spelend op de TV, maar zogauw ik MCE op full screen laat draaien dan kan ik niet met mijn muisaanwijzer terug naar het desktop op mijn LCD scherm. De windows toets aanraken haalt hem weer terug, maar je ziet MCE een aantal x het scherm verversen. Is hier een oplossing voor? Hier en daar kwam ik het programma ultramon tegen, maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. Ik heb een Asus N6200GE VGA kaart met de laatste geforce drivers (77.79) drivers geinstalleerd.
Simpele alt+tab werkt gewoon in deze. Zorg wel dat je een venster op je primaire monitor open hebt staan, anders valt er weinig te jumpen
Dit werkt niet, want mijn TV met MCE begint dan als een gek te knipperen. Ik vermoed dat hij het scherm ververst.
hmm, werkt hier prima
http://www.microsoft.com/.../viewing/usecomputer.mspx
Probeer anders dit eens!
http://www.microsoft.com/.../viewing/usecomputer.mspx
Probeer anders dit eens!
Wat heeft dit met mijn probleem te maken? Dit gaat toch over je MCE minimaliseren op je buroblad zodat je nog andere dingen kunt doen op DEZELFDE monitor?
Goed forumuleren is ook een vak, zoek het lekker zelf uit zou ik zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:43:
Wat heeft dit met mijn probleem te maken? Dit gaat toch over je MCE minimaliseren op je buroblad zodat je nog andere dingen kunt doen op DEZELFDE monitor?
mzzl
MCE zo groot mogelijk maken, maar niet full-screen. Dan kan je muis gewoon naar de andere kant bewegen. (zo doe ik het, je ziet bij mijn TV de allerkleinste rand met iets anders, boeiend...)
Wel jammer is dat je eerst op de window-knop moet drukken voordat je de remote in MCE kan gebruiken.
Wel jammer is dat je eerst op de window-knop moet drukken voordat je de remote in MCE kan gebruiken.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Nou ja zeg! Normaal doen is er ook niet bij... maar goed.bruutone schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:03:
[...]
Goed forumuleren is ook een vak, zoek het lekker zelf uit zou ik zeggen
mzzl
Zo heb ik het nu dus ook. Het is niet ideaal (het LIJKT alsof het beeld in deze stand niet alle "rekenkracht" heeft als in full screen, zo af en toe loopt er een streepje of onevenheidje doorheen) maar het schijnt dat veel mensen dit probleem hebben. Laten we hopen dat er ooit nog een patch o.i.d. voor uitkomt. In elk geval iedereen bedankt!coptician schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:10:
MCE zo groot mogelijk maken, maar niet full-screen. Dan kan je muis gewoon naar de andere kant bewegen. (zo doe ik het, je ziet bij mijn TV de allerkleinste rand met iets anders, boeiend...)
Verwijderd
Ik heb mijn videosettings op 'CLONE' staan. Als ik nu MCE tijden een film afspelen minimaliseer, dan duurt het 2 sec, maar dan kun je weer verder kijken op de tv en gewoon lekker internetten op je LCD scherm.
(Heb Nvidia kaart)
(Heb Nvidia kaart)
Pagina: 1