Toon posts:

Snelheidsverhoging heeft geen effect

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
gisteren 8 nov. heeft KPN de snelheidsverhoging in mijn woonplaatje (Opende) verhoogd,
tenminste als ik mijn speedtouch 510 modem mag geloven er staat nu 768 / 6144 en ik heb een xs4all basic abbonement. Nou zou ik dus met iets van 500nogwat KBs moeten kunnen downloaden en voor de verhoging met 300nogwat (toen was de downspeed 3200). Maar nu blijkt dus dat mijn downloadsnelheid hetzelfde gebleven is(dus 300nogwat KBs, heb ik even getest met een 100mb bin bestand.

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen, of is dit misschien normaal dat de echte verhoging later komt ook al staat het al in men modem???

alvast bedankt

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
eric1988 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:33:
Euhm als je even de moeite zou nemen om het topic te lezen zou je zo kunenn zien dat iedereen dat probleem heeft ;) Het is niets bijzonders dus, waarschiijnlijk begint de echt update pas in december..
Deze reply komt uit KPN Snelheidsverhogingen, waar de helft van de posters hetzelfde 'probleem' melden. Komt allemaal wel goed. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Voutloos op 09-11-2005 20:53 ]

{signature}

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:56
Kpn heeft aleen nog maar de technische voorbereiding gedaan.
Je ziet in je modem al de nieuwe snelheid maar deze is nog gecapt(dus tegengehouden)
op je oude snelheid pas per december maak je gebruik van de volledige snelheid.
werk zelf voor helpdesk en deze informatie is ook te vinden in topic
kpn snelheidsverhoging in het forum

mvg
Amdboy1983 :P

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Verwijderd

Topicstarter
ok hartstikke bedankt, ik heb blijkbaar niet lang genoeg gezocht op het forum :P

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
En we gaan verder in andere thread.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.