Toon posts:

Trinity Roman Wide

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor school moet ik het lettertype Trinity Roman Wide gebruiken voor een verslag. Erg vreemd daar deze niet standaard in Word zit (niet in 2003 in ieder geval). Dus ik internet op om het lettertype te downloaden, maar ik kan het niet vinden. Evenmin op GoT.

Als GoT het toestaat zoek ik mijn uitweg hier en vraag ik of iemand over dit lettertype beschikt zodat diegene deze mij kan toezenden.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nee, dat staat GOT niet toe. Het is hier geen uitwisselforum :). Bovendien zijn veel fonts auteursrechtelijk beschermd en aan warez doen we al helemaal niet. Als jouw school een of ander font verplicht stelt moeten ze dat ook maar ter beschikking stellen, al heb ik sterk het vermoeden dat er gewoon de times new roman bedoeld wordt.

Tenzij je op een grafische school zit zou het me ook nog eens hogelijk verbazen als ze het verschil zouden zien tussen het originele font en een of andere vrijgegeven kloon. Als je het letterbeeld hebt kun je het nog in [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 5][/rml] proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 09-11-2005 20:59 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.