Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:12:
...Op de iPod blijft echter continu staan: "Koppel niet los" en ook de herkenning van de iPod in iTunes gaat mis. iTunes wil de iPod maar niet weergeven. Ik vermoed dat de tekst op het beeldscherm van de iPod te maken heeft met het niet herkennen in iTunes, maar dit weet ik niet zeker....
Dat je deze tekst ziet staan is volstrekt normaal voor een iPod die connected/gemount is en heeft niets te maken met het wel of niet zichtbaar zijn in iTunes. Op de momenten dat je hem
niet kan zien in iTunes, zie je hem dan wel onder 'Deze Computer'?
Ik heb wel eens een vreemd probleem gezien bij laptops (bij 2 collega's waargenomen) die een netwerk mount hadden als drive Z:. Op de een of andere manier kon windows er niet goed mee omgaan als de iPod (het was een mini) werd aangesloten. Hij was wel connected, maar hij verscheen niet onder 'deze computer'. Op de een of andere manier werd er geen driveletter geassigned. Toen de netwerk mount werd gerenamed van Z: naar H: werkte het wel en werd de iPod drive I:
Misschien heb jij dit probleem ook?
edit:
ik lees net dat je gebruikers af hebt gemeld...

Poekoek schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:26:
Je kunt de iPod inderdaad onder XP unmounten in Deze Computer (rechtermuis -> uitwerpen) en in iTunes. Dat iTunes je iPod niet weergeeft kan te maken hebben met het feit dat er andere gebruikers gebruik maken van de iTunes/iPod software zodat iTunes de iPod niet weergeeft. Het afmelden van de andere gebruikers is een oplossing, jezelf even daarna af- en weer aanmelden helpt vaak helemaal goed.
Of in de system tray op het groene pijltje (safely remove hardware) en dan de iPod unmounten... Unmounten via deze computer heeft bij mij nog wel eens problemen opgeleverd terwijl de system tray manier altijd werkte...
Dat je de tekst 'koppel niet los' op de iPod ziet is overigens volstrekt normaal en heeft niets te maken
[
Voor 54% gewijzigd door
Verwijderd op 10-11-2005 14:00
]