Telex Magnabyte

Pagina: 1
Acties:

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Ik heb dus een Telex Magnabyte gekregen alleen zonder driver diskettes :'(

Ik heb gezocht op Google, driverheaven.net en ik heb Telex geprobeerd te bellen (jeuj Skype), het bedrijf neemt niet op :P. Verder kan ik zo 1.2.3. niet bedenken waar ik het dan vandaan moet halen (de gulle gever kon mij ook niet helpen, gek genoeg)

Is hier iemand die wat weet over dit ding?

Afbeeldingslocatie: http://www.pd.acskive.dk/udlaan/images/telex.gif

And it goes BRAAAAAPP!

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03-2025
Wat is het? Google leert mij dat het een lcd panel is, maar welk type ? kijk op ding zelf... En typ dat op google in.

Learn to forget...

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Dat is toch zo'n scherm om op een overheadprojector te leggen?
Kan je hem niet gewoon op je VGA aansluiten?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Ik heb het gebruikers boekje erbij gekregen en alle info mbt type en nummers door Google gehaald maar dat levert dus niks op. En aansluiten op vga deed het ding wel leven maar winXP herkent geen nieuw apparaat en kan ik dus niks.

Afbeeldingslocatie: http://i22.ebayimg.com/01/i/04/dc/7a/d7_1_b.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 09-11-2005 19:24 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 15:08
Windows moet toch niets herkennen aan een scherm, het geeft gewoon een beeld weer (als je dualscreen wil werken stel je alles in bij je beeldschermeigenschappen).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-02 17:14

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Waarom? Omdat het kan!!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Die had ik ook al gehad en dat bevat alleen user manuals voor de Magnabyte. Op die site zag ik ook dat voor mijn versie " support has been stopped" helaas

And it goes BRAAAAAPP!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

NL importeur te pakken krijgen, is dat iets?
Of kijken of je een van hun klanten op de site ziet, desbetreffende klant(en) bellen en vragen of ze drivers voor je hebben?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
naftebakje schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:48:
Windows moet toch niets herkennen aan een scherm, het geeft gewoon een beeld weer (als je dualscreen wil werken stel je alles in bij je beeldschermeigenschappen).
Tot dusver geeft Nvieuw wel een extra analoog beeldscherm aan maar als ik wil switchen dan slaat dat ding op tilt en gaat ie na 10sec terug naar mijn tft

And it goes BRAAAAAPP!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
The_Eagle schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:29:
NL importeur te pakken krijgen, is dat iets?
Of kijken of je een van hun klanten op de site ziet, desbetreffende klant(en) bellen en vragen of ze drivers voor je hebben?
Hmmm idee

And it goes BRAAAAAPP!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 15:08
ROFLASTC schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:44:
[...]

Tot dusver geeft Nvieuw wel een extra analoog beeldscherm aan maar als ik wil switchen dan slaat dat ding op tilt en gaat ie na 10sec terug naar mijn tft
Staat de resolutie/verversingssnelheid goed? Normaal moet dat scherm aangestuurd kunnen worden zonder drivers, net als alle andere schermen, IMHO.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
naftebakje schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:57:
[...]

Staat de resolutie/verversingssnelheid goed? Normaal moet dat scherm aangestuurd kunnen worden zonder drivers, net als alle andere schermen, IMHO.
Ervan uit gaande dat het een oud ding is heb ik resolutie 640*400 geprobeerd bij 60 en 75 HZ maar dat gaf geen resultaat.Ik krijg nu net een mailtje van het bedrijf Telex, ze zijn benieuwd dus misschien dat ik nu wel verder kom. Ik blijf iig klooien met de instellingen van mijn video driver.

And it goes BRAAAAAPP!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
In de drivers voor een beeldscherm staat eigenlijk niets anders dan welke resoluties en frequenties het ding aan kan, dus je moet daar gewoon mee spelen.
Misschien is ie wel kapot?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Pagina: 1