kan iemand mij vertellen of zeggen hoe ik dit als een script moet doen
ik moet dus voor me baas een script maken voor in de bakkerij voor onze receptenboek op de computer en ik wil het graag dat het zo werkt
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aantal keer het recept: 1
Aantal stuks: 60
1000 gr boter
1000 gr suiker
1000 gr bloem
Totaal gewicht: 3000
en dat hier dan een vakje komt met van
aantal keer het recept [ hier kan je dan invullen hoveel keer }
aantal stuks [ hier kan je dan invullen hoeveel stuks]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
dus dat je in de laatste 2 vakjes in kan vullen hoeveel keer je het recept wilt of stuks kan invullen maar dat hij het dan zelf allemaal gaat uitrekenen hoeveel gr je dan overal voor nodig heb
ik hoop dat jullie het snappen
ik moet dus voor me baas een script maken voor in de bakkerij voor onze receptenboek op de computer en ik wil het graag dat het zo werkt
Aantal keer het recept: 1
Aantal stuks: 60
1000 gr boter
1000 gr suiker
1000 gr bloem
Totaal gewicht: 3000
en dat hier dan een vakje komt met van
aantal keer het recept [ hier kan je dan invullen hoveel keer }
aantal stuks [ hier kan je dan invullen hoeveel stuks]
dus dat je in de laatste 2 vakjes in kan vullen hoeveel keer je het recept wilt of stuks kan invullen maar dat hij het dan zelf allemaal gaat uitrekenen hoeveel gr je dan overal voor nodig heb
ik hoop dat jullie het snappen