[XP] Pro, dualboot na install 64 werkt 32 niet meer*

Pagina: 1
Acties:

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Geachte tweakers,

Sinds enkel dagen heb ik een dualboot;

C: Windows XP pro 32
D: Files
E: Windpws XP pro 64

Win32 stond er al een paar weken op en een paar dagen geleden heb ik daar Win64 bijgezet.

Win64 staat bovenaan in de bootlijst (tijdens opstarten) en deze werkt gewoon goed.

Nu het probleem.

Als ik restart en voor Win32 kies start deze gewoon op MAAR in het inlogscherm..
daar blijft de cursor gewoon knipperen en zodra ik een toets aanraak of m`n muis beweeg loopt de PC MUURVAST.
Als ik dan RESET en weer naar Win64 ga werkt het netwerk nietmeer (krijg geen IP van DNS server) rebooten heeft geen nut.. Alleen als ik de PC koud start (uit en weer aan) kom ik Win64 weer in en werkt alles weer.

Wat kan die zijn?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit ook als je in safemodus boot? Het klinkt mij eigenlijk een beetje in de oren alsof twee installaties door elkaar zijn gaan lopen ofzo :)

• Predje
elevator schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:46:
Heb je dit ook als je in safemodus boot? Het klinkt mij eigenlijk een beetje in de oren alsof twee installaties door elkaar zijn gaan lopen ofzo :)
Yup safemode maakt geen kont uit...
cursor > knipperdeknipperdeknipknip > één keer muis of toetsenboard aanraken > PC vasten dan gepanserd button uit WW2

• Predje
Nogsteeds niemand die een idee heeft?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Maar heb je nou Windows XP64 in dezelfde directory / drive als je Windows XP32 hebt geinstalleerd?

Want dan is het vrij logisch dat het niet meer werkt en zal je met een repair van XP32 aan de gnag moeten :)

• Predje
elevator schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:44:
Maar heb je nou Windows XP64 in dezelfde directory / drive als je Windows XP32 hebt geinstalleerd?

Want dan is het vrij logisch dat het niet meer werkt en zal je met een repair van XP32 aan de gnag moeten :)
Nee.. XP32 op de C: partitie en XP64 in de E: patitie.

Maar hoe zou ik dan moeten repairen? want die repair functie doet niets automatisch
Pagina: 1