Toon posts:

[XP PRO SP2] Pictogrammen komen niet allemaal in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs: Laptop!! Dell Precision M70
O/S: Windows XP Pro SP2 + alle updates

Probleem: Op het moment dat Windows opstart komen er rechts onderin (bij het klokje) allemaal pictogrammen te staan. Hier missen er een paar, namelijk bedraad netwerk/draadloos netwerk/ accu/usb veilig verwijderen.
Touchpad, Virusscanner, logitech software komen wel tevoorschijn.

Het lijkt ofdat de pictogrammen tegengehouden worden ofzo.
Op het moment dat ik ga naar configuratiescherm en dan naar geluiden, en ik zet daar het pictogram aan en ik druk op toepassen komen ze ineens wel naar voren.

Het rare hiervan is dat het vinkje bij geluid er na een herstart niet meer staat.
De pictogrammen staat niet verborgen en moeten altijd zichtbaar zijn.

Geprobeerd:
*Virusscanner laten scannen; geen resultaat
*Op spyware gescant; geen resultaat
*de standaard dingen verwijderen; lees;tijdelijke bestanden etc.

Omdat een herinstallatie niet mogelijk is, door te veel instellingen die van toepassing zijn in China. En omdat ik liever de oorzaak te weten kom dan het probleem te negeren en opnieuw te beginnen.

Dus A.U.B. geen reacties: "Installeer Windows opnieuw"
Waarschijnlijk is het probleem dan wel weg maar niet "opgelost" als je begrijpt wat ik bedoel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit probleem ook als je een nieuwe user aanmaakt en daarmee inlogged? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:43:
Heb je dit probleem ook als je een nieuwe user aanmaakt en daarmee inlogged? :)
Dan is het probleem hetzelfde idd. de missende icoontje staan er hier ook niet bij

• elevator
  • Niet online

elevator

Maar het gaat dus specifiek om 1 icoontje (dat geluidsicoontje) en niet om meerdere? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:18:
Maar het gaat dus specifiek om 1 icoontje (dat geluidsicoontje) en niet om meerdere? :)
Het gaat om meerder icoontjes, wireless internet, bedraad internet, energiebeheer, veilig verwijderen usb

• elevator
  • Niet online

elevator

En voor de zekerheid - in je taskbar properties heb je niet "Hide inactive icons" aanstaan? :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:23

ThunderNet

Flits!

Probeer eens op te starten, zonder virusscanner/spyware scanner.
Schakel 1 voor 1 de applicaties uit die automatisch bij het opstarten gestart worden.
Als er dan ineens wel icoontjes te voorschijn komen, heb je een mogelijke boosdoener te pakken :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:38:
En voor de zekerheid - in je taskbar properties heb je niet "Hide inactive icons" aanstaan? :)
Nee, deze staat niet aan.
ThunderNet schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:26:
Probeer eens op te starten, zonder virusscanner/spyware scanner.
Schakel 1 voor 1 de applicaties uit die automatisch bij het opstarten gestart worden.
Als er dan ineens wel icoontjes te voorschijn komen, heb je een mogelijke boosdoener te pakken :)
Zal dit eens graag proberen..
Pagina: 1