Dit is heel vreemd,
Stel, ik maak een document van 1600x1200, ik gooi daar wat leuke shapes op, die het document overlappen (dus OVER de document rand gaan), Als ik dan het document opsla, dan slaat Illustrator niet 1600x1200 op (en gooid de overlappingen weg) maar bereid hij het document uit, zodat alles erop past, terwijl dit NIET gewild is
Ik heb even in de help gekeken, op google, en de react search, helaas niks (ook moeilijk om zoek termen te bedenken voor dit).
Wat ik denk dat er fout gaat : Ik sla op met : Save For Web, omdat dit de optie bied als PNG / JPG op te slaan, ipv .ai of pdf enz...
Onder 'optimizen' verstaat hij dit waarschijnlijk ook :\
Iemand een oplossing ?
--edit--
Met Export , als JPG gaat hij ook automatisch croppen
Met Save, als PDF doet hij het niet, en slaat hij gewoon 1600x1200 op
Maar met Save kan ik maar in beperkte formaten opslaan :\
Stel, ik maak een document van 1600x1200, ik gooi daar wat leuke shapes op, die het document overlappen (dus OVER de document rand gaan), Als ik dan het document opsla, dan slaat Illustrator niet 1600x1200 op (en gooid de overlappingen weg) maar bereid hij het document uit, zodat alles erop past, terwijl dit NIET gewild is
Ik heb even in de help gekeken, op google, en de react search, helaas niks (ook moeilijk om zoek termen te bedenken voor dit).
Wat ik denk dat er fout gaat : Ik sla op met : Save For Web, omdat dit de optie bied als PNG / JPG op te slaan, ipv .ai of pdf enz...
Onder 'optimizen' verstaat hij dit waarschijnlijk ook :\
Iemand een oplossing ?
--edit--
Met Export , als JPG gaat hij ook automatisch croppen
Met Save, als PDF doet hij het niet, en slaat hij gewoon 1600x1200 op
Maar met Save kan ik maar in beperkte formaten opslaan :\
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 16:05 ]