Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

samsung D600 vs sony ericsson W810i

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Quickkie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 13:49
Beste medetweakers,

Ik zit zwaar te twijfelen tussen een d600 of een w800i.

ik vind zelf de d600 mooier maar de w800i heeft meer functies zoals radio met rds en meer geheugen.

kan iemand mij misschien helpen met mijn keuze.

wat zijn bv jullie meningen voor deze telefoons en of ervaringen met de telefoons.

alvast bedankt.

eric

What we do in life echo`s in eternity

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 20:32

sjirafje

No inspirational quotes here

Misschienb is het een idee om in de volgende topics te kijken:

Internet & Telefonie - policy en FAQ

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 5 wat meer ervaringen

Samsung D600 en nog meer ervaringen

Verder heb ik zelf de K750 van sony welke erg sterk lijkt op de w800. En hij bevalt me prima :)

Het geheugen van de w800 net als bij de k750 is overigens zoals je waarschijnlijk weet een geheugenkaartje, indien nodig kun je dit gewoon uitbreiden.

Op de deze site kun je de eigenschappen van beide gsm's vergelijken.

Edit: Ik denk overigens weinig mensen je kunnen vertellen over ervaringen met beide gsm's

[ Voor 33% gewijzigd door sjirafje op 09-11-2005 16:14 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
http://www.newmobile.nl > toestellen> vergelijken
vergelijk de lengte van de technische eigenschappen maar eens! daarnaast ben ik zelf een K750i bezitter en ben er tevreden mee! lkkr foto's maken, radio luisteren, veel accosoires.
-punt van D600 > onstabiel en onveilig schuifsysteem...scherm 2 mm indrukken zonder dat het terugschiet en de persoon kan weer opnieuw zijn smsje typen! :)
TV out van D600 is leuk... Maar SE heeft een bleutooth TV Scart adapter! toch leuker in mijn ogen! Draadloos is de toekomst en stoerder! 8)
+ punt van D600:
# Office ondersteuning

* Excel bestanden
* Powerpoint bestanden
* Word bestanden

# Ondersteuning PDF bestanden
Maar onnuttig met zo'n klein scherm!

+ punten van de W800/K750 zijn er genoeg maar wilde je wel ff aan de bleutooth externe besturing herinneren :) Zeer relaxed om mijn pc te bedienen.

Ga naar de winkel en bekijk beide modellen eens.. iedere mening is gelukkig persoonelijk! :)
Ik zou ook twijfelen maar ik heb liever sowieso een "vaste"behuizing, ipv klap/schuif en draai systemen... ff een telecom zaak inlopen dus... keuze maken en via www.telecomvergelijker.nl een goedkoop abbo + telefoon bestellen.

Laat ons weten wat je keuze is geworden, en waarom! ik verwacht deze vraag nog vaker te zien op GoT.

[ Voor 11% gewijzigd door willy1986 op 09-11-2005 16:12 ]

• Quickkie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 13:49
willy1986 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:09:
http://www.newmobile.nl > toestellen> vergelijken
vergelijk de lengte van de technische eigenschappen maar eens! daarnaast ben ik zelf een K750i bezitter en ben er tevreden mee! lkkr foto's maken, radio luisteren, veel accosoires.
-punt van D600 > onstabiel en onveilig schuifsysteem...scherm 2 mm indrukken zonder dat het terugschiet en de persoon kan weer opnieuw zijn smsje typen! :) goed punt is erg vervelend
TV out van D600 is leuk gebruik ik denk toch nooit... Maar SE heeft een bleutooth TV Scart adapter! toch leuker in mijn ogen! Draadloos is de toekomst en stoerder! 8)
+ punt van D600:
# Office ondersteuning is leuk maar wat heb je hieraan

* Excel bestanden
* Powerpoint bestanden
* Word bestanden

# Ondersteuning PDF bestanden wat heb je hieraan bebruik ik toch nooit
Maar onnuttig met zo'n klein scherm!

+ punten van de W800/K750 zijn er genoeg maar wilde je wel ff aan de bleutooth externe besturing herinneren :) Zeer relaxed om mijn pc te bedienen. mee eens

Ga naar de winkel en bekijk beide modellen eens.. iedere mening is gelukkig persoonelijk! :)
Ik zou ook twijfelen maar ik heb liever sowieso een "vaste"behuizing, ipv klap/schuif en draai systemen... ff een telecom zaak inlopen dus... keuze maken en via www.telecomvergelijker.nl een goedkoop abbo + telefoon bestellen.

Laat ons weten wat je keuze is geworden, en waarom! ik verwacht deze vraag nog vaker te zien op GoT.
goeie punten maak je daar en ik denk zelf ook eerder aan een w800i dan aan de d600 maar ik heb een beetje een probleem met het uiterlijk van de w800i want is wel een beetje vies oranje maarja functies over uiuterlijk zeg ik dan maar

[ Voor 7% gewijzigd door Quickkie op 09-11-2005 16:24 ]

What we do in life echo`s in eternity

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05:57

aex351

I am the one

d500 > d600 , camera zit beschermd is echt een plus punt.

< dit stukje webruimte is te huur >

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik heb zelf een d600, en vind het scherm een stuk scherper en mooier dan die van een w800i. Verder tja, ze kunnen beide superveel, ik heb mijn keuze daarom ook op uiterlijk gemaakt ( :P )

edit: en over de bescherming van camera van de d600 hoef jeje niet druk om te maken. Want die beschadigd een stuk minder snel dan je zou vermoeden in eerste instantie

[ Voor 32% gewijzigd door o rey op 09-11-2005 16:40 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Aan vergelijkingstopics doen we niet in I&T. De reden daarvoor is dat er over elk toestel al een apart topic is, met genoeg informatie en ervaringen. De vergelijking moet je zelf kunnen maken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.