Toon posts:

DvdDecrypter: Krijg niet de gehele CD gecopieerd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor persoonlijk gebruik, wilde ik een dvd kopieeren, maar het programma 'dvddecrypter' wilde 1 bestand niet lezen vanaf de dvd. Is dit een beveiliging of gewoon een beschadiging? Indien het een beveiliging is, hoe krijg je deze beveiliging omzeild of eraf?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Helpen met beveiliging omzeilen doen we hier niet aan ;)
Het kan een beschadiging zijn, probeer het eens te branden met andere software (dvd-shrink bijvoorbeeld)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 09-11-2005 15:31 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Kun je de DVD wel gewoon afspelen in de DVD-speler? D.w.z. de film bekijken op je PC?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Of het een beschadeging is kan je vrij makkelijk controleren door de DVD goed te bekijken.

Als het beveiliging is: om welk bestand gaat het, en krijg je ook een foutmelding?

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Neej het is niet te zien of de dvd beschadigd is, dus vandaar dat ik eerder denk aan een beveiliging.
Met shrink doet hij het ook niet.

Het is een .vob bestand en bij decrypter probeert de dvd-drive de dvd te lezen, maar het bestand wordt niet gelezen.

Het is dan ook maar een bestand, de overige bestanden dan ik wel kopieeren als ik ze afzonderlijk selecteer.

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Dus je hebt al geprobeerd om die enkele file naar hd te kopieren?

Dus los van dvddecrypter bedoel ik. Lukt het dan, dan alles naar HD kopieren en dan dvddecrypter vanaf hd gewoon doen.

[ Voor 53% gewijzigd door M.I.G. op 09-11-2005 15:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al geprobeerd, krijg ik de fout dat de comp. de file niet kan lezen!

Dus is er nog een ander vergelijkbaar programma als dvd-decrypter, dat ik kan proberen?

• jackal.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:01
Komt bekend voor. Is dit wellicht een film over 2 jongens en een ouwe schuit??? Daar had ik het ook mee namelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Neej sorry, het is de film/doc. 9/11 van M. Moore

Verwijderd

laatste hoofdstuk afspelen met je viewersoftware, dan nog een keer proberen, dan doet ie het altijd..

Verwijderd

Topicstarter
Viewersoftware = gewoon software waarmee je de dvd kijkt?? neem ik aan

In dat geval....SUPER bedankt! :*) _/-\o_ Ik ga eens kijken!

Verwijderd

viewersoftware: inderdaad powerdvd, nero showtime oid should do the trick

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 13:48

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:14:
Viewersoftware = gewoon software waarmee je de dvd kijkt?? neem ik aan

In dat geval....SUPER bedankt! :*) _/-\o_ Ik ga eens kijken!
Veel plezier, ik zie geen enkele technische reden waarom dat zou werken. Ik zou gewoon de DVD voorzichtig schoonmaken met ruitenreiniger en een tissue.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic hoort beter thuis in Software Algemeen (Beveiliging & Virussen gaat niet over het omzeilen van beveiligingen hoor :P ) :)

Verder - je topic titel vertelt natuurlijk niets over je topic - "dvddecrypter" zegt niet echt iets over wat nou je eigenlijke vraag of probleem is - die pas ik dus nog even aan :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

TheBorg schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:16:
[...]

Veel plezier, ik zie geen enkele technische reden waarom dat zou werken. Ik zou gewoon de DVD voorzichtig schoonmaken met ruitenreiniger en een tissue.
De TS heeft nooit gemeld dat de DVD wel afgespeeld kan worden in zijn DVD-speler. Je hebt wellicht gelijk, maar hij zegt wel dat het geen beschadiging is... TS: doet ie het wel als je hem afspeelt?
Pagina: 1